Ronaldo w kampanii reklamowej BenQ-Siemens
15 maja br. wystartowała na polskim rynku kampania reklamowa telefonu komórkowego BenQ-Siemens EF81.
To pierwsze, zakrojone na tak dużą skalę działania, prowadzone przez spółkę BenQ Poland, związane z promocją produktów nowej marki BenQ-Siemens. Kampania modelu EF81 prowadzona będzie w sześciu stacjach telewizyjnych i dodatkowo w kanałach tematycznych, na łamach szesnastu tytułów prasowych oraz w Internecie.
Telefon BenQ-Siemens EF81 promowany będzie w przez Ronaldo, znanego na całym świecie piłkarza klubu Real Madryt. Clemens Joos, prezes BenQ Mobile powiedział: - Podobnie jak nasze telefony, Ronaldo kojarzy się z ogromną precyzją, najlepszymi wynikami, niezwykłą jakością i niebanalnym stylem życia. Poza tym znakomicie wpasowuje się w sponsorowanie przez nas drużyny Real Madryt.
Widoczny w telewizyjnym spocie oraz wykorzystany w prasowych kreacjach popis piłkarskiej żonglerki, wykonany przez Ronaldo na wysokim, skalnym monolicie, nawiązuje do cech prezentowanego telefonu BenQ-Siemens: Maksymalne możliwości, minimalna przestrzeń. Model EF81 posiada bardzo płaską obudowę, oferuje jednocześnie mnogość funkcji. Działa w standardzie UMTS, gwarantując bogate możliwości multimedialne, w tym wideorozmowy oraz szybką transmisję danych. Kampanii towarzyszy także przewodnie hasło marki BenQ-Siemens: Keep exploring.
- Budujemy wizerunek poważnego i zawansowanego technicznie producenta, na polski rynek wchodzimy z telefonami kierowanymi głównie na rynek biznesowy, czego przykładem jest m.in. model EF81 - powiedziała Kinga Kozicka, dyrektor marketingu BenQ Poland Sp. z o.o. - Nasza pełna oferta składać się będzie z innowacyjnych telefonów, funkcjonalnych, eleganckich i zaskakujących oryginalną stylistyką.
Prawdziwą skalę kampanii reklamowej telefonu EF81 odzwierciedla wybór mediów w niej wykorzystywany. Z uwagi na grupę docelową oraz wykorzystywaną tematykę, działania adresowane są do odbiorcy biznesowego i powiązane ściśle z tematyką sportową, w tym związaną ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej.
Spoty emitowane będą na antenie: TVP, TVN, Polsat, Polsat Sport, TVN24 oraz w wybranych kanałach tematycznych. Prasa obejmie takie pisma, jak: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Fakt TV, Przegląd Sportowy, Newsweek, Przekrój, Wprost, Polityka, Focus, Logo, CKM, Playboy, Forbes, Harvard Business Review, Mobility oraz Twoja Komorka. Internet obejmie m.in. Puls Biznesu, WP - Finanse, Rzeczpospolita, Parkiet.com, Infor.pl, Gazeta.pl - Gospodarka, onet.pl oraz Netsprint. Dodatkowo, do 15 czerwca br., w największych miastach w Polsce telefon reklamowany będzie także w taksówkach. W 575 samochodach znajdą się specjalne zawieszki, widoczne dla pasażerów i prezentujące model EF81.
Za adaptację spotów reklamowych odpowiedzialny był McCann-Erickson Polska, opracowaniem planu mediowego zajęła się agencja Media Direction OMD. Prowadzona na zlecenie BenQ Poland Sp. z o.o. kampania reklamowa telefonu BenQ-Siemens EF81 zakończy się w lipcu br.
Światowa premiera marki BenQ-Siemens miała miejsce w połowie stycznia 2006 r. BenQ Mobile zapowiedziało wówczas jej dynamiczną strategię promocyjną, czego jednym z przejawów jest prowadzona współpraca z klubem Real Madryt. Markę BenQ-Siemens symbolizuje dążenie do stałego przekraczania granic, kwestionowania konwencji oraz bezustannego poszukiwania nowych wyzwań. Przyjęty motyw eksploracji stymuluje całą działalność firmy, w tym rozwój produktów oraz komunikację. Marka BenQ-Siemens ma reprezentować energię, radość i ducha firmy. Wszystkie zaprezentowane już w tym roku modele z logo BenQ-Siemens są zgodne z przyjętymi założeniami dot. wizerunku marki.
Dołącz do dyskusji: Ronaldo w kampanii reklamowej BenQ-Siemens