Romantyczny Romeo w kampanii sklepów Jula (wideo)
Sieć multimarketów Jula wprowadziła nową komunikację marketingową opartą o hasło „Romeo i Jula”. Pierwsza kampania o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym autorstwa agencji All About Content, Starcom i Media Plus wystartowała 1 września.
Cała komunikacja zbudowana została wokół postaci Romeo - nowoczesnego konsumenta „nakręcającego” odbiorców do działania, zgodnie z podstawowym przekazem marki. Romeo to nowoczesny, pełen energii mężczyzna, który poprzez swoją postawę zachęca odbiorców do aktywności w domu, w ogrodzie oraz w plenerze. Nowa komunikacja marketingowa ma podkreślić, że marka oferuje unikalny mix produktów do spędzania czasu w aktywny sposób, promując przy tym dobry stosunek ceny do jakości.
Pierwsza odsłona nowej komunikacji - „Czas na jesienne porządki” - realizowana będzie do 21 września br. Przygotowana strategia marketingowa zakłada promocję produktów wyselekcjonowanych z oferty Jula. Kampanie będą promowały różnorodność asortymentu dostępnego w sieci multimarketów.
Wrześniowa kampania skierowana jest do szerokiego grona odbiorców i obejmie wiele kanałów jednocześnie. W telewizji emitowane będą spoty reklamowe, w których wspomniany Romeo poetyckim językiem opowiada o produktach marki Jula towarzyszących mu na co dzień przy pracach w domu i w ogrodzie. Kampania będzie wspierana także: nośnikami OOH, reklamą w internecie, social mediach oraz materiałami na terenie multimarketów. Jednym z elementów kampanii jest również najnowszy katalog Jula „Jesień-zima 2016”.
- Oczekujemy, że nasza nowa komunikacja marketingowa doprowadzi do jeszcze większej rozpoznawalności marki i przyczyni się istotnie do wzrostu wiedzy o wyjątkowym formacie multimarketów Jula- mówi Joanna Pietras, marketing manager w Jula Poland.
Za nowym pomysłem marketingowym stoi agencja reklamowa: All About Content, za zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada Starcom, a za działania w internecie - Media Plus.
Dołącz do dyskusji: Romantyczny Romeo w kampanii sklepów Jula (wideo)
"Cała komunikacja zbudowana została wokół postaci Romeo - nowoczesnego konsumenta „nakręcającego” odbiorców do działania, zgodnie z podstawowym przekazem marki. Romeo to nowoczesny, pełen energii mężczyzna, który poprzez swoją postawę zachęca odbiorców do aktywności w domu, w ogrodzie oraz w plenerze. Nowa komunikacja marketingowa ma podkreślić, że marka oferuje unikalny mix produktów do spędzania czasu w aktywny sposób, promując przy tym dobry stosunek ceny do jakości."
AAAAAAAA
Niezły przekręt i dlatego reklama byle jaka!