Romance TV zaczyna emisję reklam. Brokerem Atmedia
1 kwietnia br. kanał filmowo-serialowy Romance TV rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie firma Atmedia.
Romance TV nadaje w Polsce od grudnia 2010 roku, ale dotąd nie emitował reklam ze względu na niewystarczający zasięg stacji. - Kamieniem milowym było poszerzenie dystrybucji Romance TV o Cyfrowy Polsat. Jesteśmy gotowi - zarówno pod względem zasięgu technicznego jak i wielkości widowni - otworzyć stację na możliwości komercyjne - mówi Tim Werner, chief operating officer Romance TV i członek zarządu Mainstream Media AG
- Przy wyborze Atmediów ważne było doświadczenie i profesjonalizm. W przeszłości miałem przyjemność wraz z Atmediami budować siłę telewizji muzycznej i te pozytywne doświadczenia zaważyły na finalnej decyzji - tłumaczy Krzysztof Mikulski, dyrektor zarządzający stacji.
Atmedia oferują reklamę w Romance TV zarówno w sprzedaży spotowej, jak i w pakietach gwarantowanej widowni. Kanał jest dostępny w pakietach atmax, atselect, atyour choice i atsingle. Dostępne w sprzedaży są też oferty sponsoringowe, jak i akcje niestandardowe.
Romance TV nadaje filmy i seriale o miłości. Stacja dostępna jest m.in. w sieci kablowej Toya oraz na platformach Cyfrowy Polsat, nc+ i Orange TV. Kanał należy do grupy stacji zarządzanych przez niemiecką firmę Mainstream Media AG.
Wraz z Romance TV Atmedia będą oferować reklamy w 18 kanałach tematycznych.
Dołącz do dyskusji: Romance TV zaczyna emisję reklam. Brokerem Atmedia