Rodzinne nawyki w kampanii jogurtów Danone (wideo)
Wystartowała nowa kampania reklamowa jogurtów Ale Owoc i Aksamitny marki Danone. Akcję, której towarzyszy loteria promocyjna, przygotowały i realizują firmy Young & Rubicam, VML Poland i MediaCom Warszawa.
Reklamy jogurtów Danone pokazują rodzinny posiłek, podczas którego dzieci i rodzice nie mogą się zdecydować, który z nich jest lepszy: Ale Owoc czy Aksamitny.
Kampania informuje również o loterii, w której po kupieniu jednego z tych jogurtów i zarejestrowaniu kodu z opakowania na stronie Dobrenawyki.pl zyskuje się szansę na wylosowanie m.in. wycieczki za 30 tys. zł, rowerów, iPadów i konsol PlayStation 4. Promocja potrwa do 24 kwietnia, a jej realizacją zajmuje się firma Grymark.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz punkty sprzedaży. Kreacją spotu zajęła się agencja Young & Rubicam, reżyserią - Michał Gazda, a realizacją - dom produkcyjny Raymond. Reklamy internetowe przygotowała agencja VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Rodzinne nawyki w kampanii jogurtów Danone (wideo)