„Rodzinka.pl” zyskała widzów. TVP2 liderem w grupie komercyjnej
Piąty sezon „Rodzinki.pl 5” ogląda średnio 2,13 mln osób, czyli o 50 tys. więcej niż nadawaną rok temu trzecią edycję. TVP2 w paśmie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w całym rynku, ale w grupie 16-49 jest pierwsza.
Średnia oglądalność ośmiu pierwszych odcinków piątej edycji serialu "Rodzika.pl" wyniosła 2,13 mln widzów, co przełożyło się na 14,74 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 18,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej produkcja zyskała 50 tys. widzów. Wówczas średnia widownia pierwszych ośmiu odcinków trzeciej serii „Rodzinki.pl” wyniosła 2,08 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 14,43 proc. oraz 16,94 proc.
>>> TVP2 wiosną bez nowej serii „Rodzinki.pl”
W czasie emisji serialu TVP2 jest wiceliderem rynku telewizyjnego. W tym czasie pierwsze miejsce zajmuje TVP1, nadająca wówczas serial „Volare - historia Domenico Modugno” oraz filmy fabularne (raz pokazano mecz piłki nożnej), co daje jej 15,09 proc. udziału. Z Dwójką przegrywają stacje komercyjne: Polsat („Tylko taniec. Got to dance”; 13,73 proc.) oraz TVN (filmy fabularne; 11,52 proc.).
W grupie komercyjnej (16-49)) TVP2 jest liderem, a dalej plasują się: TVN, Polsat oraz TVP1.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 2 180 724 | 15,09% | 11,83% |
TVP2 - Rodzinka.pl | 2 129 661 | 14,74% | 18,01% |
Polsat | 1 984 876 | 13,73% | 13,44% |
TVN | 1 664 330 | 11,52% | 16,38% |
Najnowszą serię „Rodzinki.pl” na antenie TVP2 oglądać można w piątki o godz. 20.40, począwszy od 6 września br.
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” zyskała widzów. TVP2 liderem w grupie komercyjnej
Poza tym znerwicowana - wymagająca leczenia, mama. Chamskie dzieci i ojciec Karolak, który już ma się dość...
Lepsza o głowę jest Ja to mam szczęście.