„Rodzinka.pl” straciła 460 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Ósmy sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,14 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 460 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków siódmej edycji serialu „Rodzika.pl” wyniosła 1,14 mln widzów, co przełożyło się na 7,92 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 10,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można w piątki o godz. 21.45, począwszy od 4 marca br.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek produkcji, który zainteresował 1,28 mln osób.
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
04-03-2016 | 21:43:59 | 1 148 621 | 7,61% |
11-03-2016 | 21:44:18 | 1 004 973 | 7,17% |
18-03-2016 | 21:46:18 | 1 280 646 | 9,01% |
Średnio: | 1 144 201 | 7,92% |
W porównaniu do wiosny ub.r. serial stracił 460 tys. widzów. Pierwsze sześć odcinków szóstej edycji „Rodzinki.pl” śledziło średnio bowiem 1,60 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 10,55 proc. oraz 14,16 proc. Wówczas TVP2 w każdy piątek pokazywała wtedy po dwa odcinki produkcji - o godz. 21.05 i 21.40 (więcej na ten temat).
Dwójka w czasie emisji serialu zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie liderem jest Polsat, nadający wówczas talent-show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i początek filmów fabularnych, co daje mu 18,88 proc. udziału. Druga jest TVP1 (filmy fabularne; 13,43 proc.), a trzeci - TVN (również filmy; 12,09 proc.).
W grupie komercyjnej liderem jest już jednak TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 2 726 152 | 18,88% | 13,04% |
TVP1 | 1 939 840 | 13,43% | 10,33% |
TVN | 1 745 635 | 12,09% | 19,01% |
TVP2 - Rodzinka.pl 8 | 1 144 201 | 7,92% | 10,95% |
Dodajmy, że w lutym br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,61 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 460 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Ojciec: Ale co.
Syn 1: No to na twoim nosie.
Ojciec: Ty jełopie!!!!
Syn 2: Hahahaha
Matka: Lud-wik, wyrażaj się.
Kogoś kiedykolwiek to bawiło? (serio pytam)