„Rodzinka.pl” w nowym paśmie straciła 220 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru
Piętnasty sezon „Rodzinki.pl” emitowany w niedzielne popołudnia ogląda średnio 805 tys. widzów, o 220 tys. osób mniej niż początek trzynastego sezonu pokazywanego rok temu w piątkowe wieczory. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku.
Średnia oglądalność odcinków 15. edycji „Rodzinki.pl”, pokazanych w okresie od 8 do 22 września br., wyniosła 805 tys. widzów, co przełożyło się na 7,73 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 8,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,60 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie serial oglądać można w niedziele o godz. 16.25.
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek produkcji, który zainteresował 1,02 mln osób.
W porównaniu do jesieni ub.r. widownia serialu spadła o 220 tys. osób. Trzynastą edycję „Rodzinki.pl” po trzech odcinkach (pokazanych w okresie od 14 do 28 września ub.r.) śledziło średnio 1,03 mln osób przy udziałach na poziomie 7,65 proc. w 4+, 8,97 proc. w 16-49 oraz 8,55 proc. w 16-49. Wówczas produkcja emitowana była w zupełnie innym paśmie - w piątki o godz. 21.45. Telewizja Polska wraz z początkiem najnowszego sezonu „Rodzinki.pl” podjęła decyzję o zmianie pasma serialu na niedzielne popołudnia, ponieważ w piątkowe wieczory stacja postanowiła umieścić reaktywowany teleturniej „Czar par”.
Dwójka w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem jest TVP1, co daje jej 13,04 proc. udziału. Drugi jest Polsat (10,39 proc.), a czwarty - TVN (4,75 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” w nowym paśmie straciła 220 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru