Rodzina Wesołowskich znów reklamuje Familijne Mleczne (wideo)
Do emisji trafił kolejny spot wafelków Familijne Mleczne (Jutrzenka Colian) z udziałem rodziny Wesołowskich. Kampanię przygotowały i realizują firmy Soho Square, RedWorks i Universal McCann.
W nowej reklamie wafelków Familijne Mleczne mama Wesołowska nie pozwala nastoletniej córce wyjść z domu w zbyt luźnym stroju, po czym… sama ubiera się równie wyzywająco.
Poprzedni spot produktu z udziałem rodziny Wesołowskich był pokazywany wiosną br. (obejrzyj go).
Taki format reklamowy ma budować wizerunek marki jako rozrywkowej, związanej z zabawą w gronie najbliższych. Komunikacja jest skierowana głównie do aktywnych zawodowo kobiet w wieku 25-44 lat.
Nowy spot do końca września będzie emitowany w prime time’owych pasmach kanałów ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz tematycznych (stacje z oferty Polsatu, TVN, TVP i Atmediów). Jego kreację przygotowała agencja Soho Square, wyprodukował go dom produkcyjny RedWorks, a media kupił dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Rodzina Wesołowskich znów reklamuje Familijne Mleczne (wideo)