Robert Wielgo prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrał zarząd, radę nadzorczą i Komisję Etyki Reklamy na lata 2021-2023. Na prezesa został powołany Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska.
Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, został powołany na prezesa zarządu Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy.
- Wśród priorytetów na najbliższe lata na pewno trzeba podkreślić dalsze wzmacnianie i promowanie idei samoregulacji, zarówno poprzez zwiększanie obecności Rady Reklamy w mediach, aktywność w ośrodkach opiniotwórczych i decyzyjnych, jak i konsekwentne wzbogacanie bazy członkowskiej o nowe podmioty i całe obszary rynku. Nasza organizacja bacznie obserwuje świat reklamy i zachodzące w nim, czasem wręcz rewolucyjne, zmiany. Zmiany, które często redefiniują znane nam do tej pory pojęcia zasad etyki, choćby przez rosnący udział czy też już dominację kanału cyfrowego. Znamienne jest zatem, że na czele Zarządu Rady Reklamy stanął przedstawiciel organizacji reprezentującej uczestników rynku internetowego, jakim jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - mówi Robert Wielgo.
W skład nowego zarządu na kadencję 2021-2023 weszli ponadto: Małgorzata Węgierek z Havas Media Group, Marcin Idzik z TVN Discovery, Bartłomiej Morzycki z Browarów Polskich, Agnieszka Kępińska-Sadowska z Mondelez i Łukasz Kowalski z MSL.
W skład rady nadzorczej wchodzą: Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, Małgorzata Wadzińska, global government relations & public policy, Central Europe and EU policies w Procter &Gamble, Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektorka ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej, Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska.
Z kolei do grona arbitrów Komisji Etyki Reklamy zostali wybrani: Teresa Wierzbowska, doradca zarządu ds. public affairs w Grupie Polsat i wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska, Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS SA, Anna Gumkowska, dyrektor działu rozwoju news i lifestyle w TVN Discovery Polska, Elżbieta Kondzioła, dyrektor sprzedaży online w Lovemedia, Kamil Bolek, CMO i członek zarządu grupy LTTM, Agnieszka Przewoźnik, członek zarządu Społeczności, Piotr Wasilewski, partner w Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, Wojciech Piwocki, członek zarządu i dyrektor handlowy w IMS, Rafał Wiewiórski z RASP, Paulina Zyśk-Lisica, director of programmatic department w Wirtualnej Polsce, Beata Dziwulska, digital & social media communication manager w Nestlé Polska, Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP, Sławomir Skowerski, head of copywriring w GoldenSubmarine, Zofia Stanejko, chief commercial officer Grupy IPG Mediabrands oraz Igor Kaleński, prezes w Grupie BBDO, Zuzanna Warowna- Toruńska, właścicielka firmy Concept Spot, Jaromir Sroga, prowadzący projekty zorientowane na transformację cyfrową, Jacek Pawlak, właściciel tenpawlak 8.co., Maciej Korobacz, udziałowiec grupy reklamowej skupiającej agencje Just i Men at Work, Maciej Lissowski, COO w Pathfinder23, Marta Macke, założycielka Shortlist Consulting, Donata Wolińska, Chief marketing officer w L'Oreal, Małgorzata Rokita, dyrektorka marketingu w Procter&Gamble, Joanna Łodygowska, szefowa działu komunikacji w De Irena Eris, Mariusz Ryciak, strateg i dyrektor kreatywny, Dorota Kotowska związana z Mondelez International, Małgorzata Domaszewicz, group sustainability manager w IPF, Olaf Krynicki, rzecznik prasowy i dyrektor komunikacji w Samsung Electronics Polska, Marcin Kozłowski, legal manager w Jacobs Douwe Egberts.
Misją Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy jest eliminowanie nieetycznego i nieuczciwego przekazu reklamowego, promowanie najwyższych standardów komunikacji poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy i nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
Dołącz do dyskusji: Robert Wielgo prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy