Robert Michalik szefem strategii w BeDigital
Do zespołu agencji BeDigital dołączył Robert Michalik obejmując stanowisko head of strategy. Wcześniej pracował m.in. w Schulz Brand Friendly (obecnie Ancymony), agencji reklamowej S4 oraz Demo Effective Launching.
Michalik w BeDigital będzie realizował strategie dla obecnych i nowych klientów agencji oraz odpowiadał za stworzenie modelu synergii komunikacji mediów tradycyjnych i digitalowych.
Robert Michalik ma 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Wcześniej zajmował stanowiska dyrektora strategicznego w Schulz Brand Friendly (obecnie Ancymony), agencji reklamowej S4 oraz Demo Effective Launching.
Ma na swoim koncie ponad 150 zrealizowanych projektów marketingowych, tworzył (lub współtworzył) m.in. strategie i komunikację marketingową dla: Tesco, Kaufland, Netto, Praktiker, Raiffeisen Bank, Union Investment, Ultimo, BP, Unimil, Man, Luxoft, Mitsubishi, Mlekovita, Książęce, Zielona Budka, Wawel, Tauron, TBM, USP Zdrowie, Hasco Lek czy Kraków Airport im. Jana Pawła II
Dołącz do dyskusji: Robert Michalik szefem strategii w BeDigital