Robert Lewandowski, Wersow i Friz najpopularniejszymi influencerami
Piłkarz Robert Lewandowski i członkowie Ekipy - Karol "Friz" Wiśniewski i Wronika "Wersow" Sowa tworzą czołówkę rankingu najpopularniejszych influencerów w Polsce, stworzonego przez See Bloggers wraz z Influ Tool.
W kategorii Influencer Roku pierwsze cztery miejsca są podzielone między małżeństwo Lewandowskich i Ekipę, z tym że najlepszy polski piłkarz to numer jeden, jego żona zajmuje miejsce 4. Na drugim jest Wersow, a na trzecim Friz. Pierwszą piątkę zamyka Martyna Wojciechowska.
W kategorii Osoby Publiczne dominują kobiety. Na podium znajdują się kolejno: Anna Lewandowska, Martyna Wojciechowska i Sylwia Przybysz. Dwa kolejne miejsca zajmują Julia Wieniawa i Ewa Chodakowska. Parytet pań przełamuje Kuba Wojewódzki, zamykający pierwszą dziesiątkę.
W kategorii Sportowiec Roku na pierwszym miejscu znalazł się Robert Lewandowski, a kolejne zajmują Joanna Jędrzejczyk i Jan Błachowicz.
Na Instagramie króluję Deynn, Littlemoonster96 i Ola Nowak
Panie królują też na polskim Instagramie. Deynn, Littlemoonster96 i Ola Nowak są na podium. Tuż za nim pierwszy mężczyzna, Kuba Nowaczkiewicz, który jest zawodnikiem MMA. Gdyby brać pod uwagę dyscyplinę sportową najpopularniejszą w świecie Internetu, MMA byłaby zdecydowanie na pierwszym miejscu.
Wśród blogerów też rządzą kobiety: Bakusiowo, Make Life Easier i Janina Daily to pierwsza trójka. Dopiero na 10. pozycji pojawia się mężczyzna, ale w towarzystwa pani. To duet Ola i Karol Lewandowscy prowadzący bloga Busem przez Świat. W kategorii tej na 33. Pozycji jest blog Fashionable prowadzony przez Annę i Jakuba Zająców, organizatorów See Bloggers.
Na YouTubie Friz przed Wersow
Wśród youtuberów liderem jest Friz, którego kanał ma ponad 4,5 mln subskrybentów, dwa razy więcej niż kanał zajmującej drugiej miejsce Wersow (2,2 mln). U Friza przekłada się to na 322,2 tys. wskaźnika zaangażowania przy każdym materiale.
Blowek na swoim kanale ma co prawda 4,78 mln subskrybentów, ale wskaźnik zaangażowania wynosi tylko 84,3 tys., co dało twórcy 17. miejsce.
Wśród tiktokerów liderem Fredziownik Art
Na TikToku prym wiedzie Fredziownik Art (awans z drugiego na pierwsze miejsce). Jego profil obserwuje 11,6 mln użytkowników, a wskaźnik zaangażowania na wpis wynosi 825,2 tys.
Kolejni tiktokerzy zanotowali ponad dwukrotnie niższe wskaźniki zaangażowania: Twins Style (297,4 tys.) oraz Marley i Kuba (293,4 tys.).
Profile Roberta Lewandowskiego z 50 mln fanów
Wszystkie profile społecznościowe Roberta Lewandowskiego obserwuje łącznie 49,86 mln użytkowników, co przekłada się na 157,68 wskaźnika popularności.
Lewandowski dominuje w obu statystykach. Z pozostałych czołowych influencerów tylko ekipa ma 10 mln obserwujących w social media, a jedynie u Wersow wskaźnik popularności przekroczył poziom 50 mln (wynosi 59,81 mln).
W badaniu prowadzonym przez Influool pod uwagę były brane następujące czynniki: suma obserwujących, popularność pod względem liczby polubień, udostępnień i komentarzy, zaangażowanie liczone na poziomie średnich wartości interakcji z pojedynczym wpisem, a dla blogerów dodatkowo ilość odwiedzin bloga liczony według dedykowanego algorytmu InfluScore.
Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski, Wersow i Friz najpopularniejszymi influencerami