Robert Lewandowski reklamuje szampon head&shoulders Men Ultra jako „stworzony dla mężczyzn” (wideo)
W nowej kampanii reklamowej marki szamponów przeciwłupieżowych head&shoulders (należącej do Procter & Gamble) z udziałem Roberta Lewandowskiego promowany jest produkt Head&Shoulders Men Ultra.
Spot z kampanii pokazuje Roberta Lewandowskiego zarówno strzelającego gola w meczu, jak i korzystającego w łazience z szamponu head&shoulders Men Ultra. Reklama podkreśla, że nowa formuła tego produktu daje lepszą ochronę przed łupieżem i mocniejsze włosy. Podsumowuje to hasło: „Nowy head&shoulders Men Ultra. Stworzony dla mężczyzn”.
Lewandowski został bohaterem reklam marki head&shoulders wiosną ub.r. W okresie letnim kampania z jego udziałem była prowadzona także w kilku innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, natomiast w listopadzie zaczęła się kampania, w której oprócz piłkarza wystąpiła jego żona Anna Lewandowska.
Działania reklamujące head&shoulders są realizowane głównie w telewizji oraz internecie.
Za obsługę marketingową head&shoulders w Polsce odpowiadają agencje Saatchi & Saatchi Interactive Solutions (kreacja reklam), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz Partner of Promotion (działania public relations).
Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski reklamuje szampon head&shoulders Men Ultra jako „stworzony dla mężczyzn” (wideo)