Robert Lewandowski jako bloger technologiczny w kampanii Huawei
W ramach trwającej kampanii Huawei #TheUltimate ambasador marki Robert Lewandowski wcieli się w blogera technologicznego. Piłkarz przygotuje recenzje flagowego smartfonu marki.
Rozpoczęta na początku grudnia akcja #TheUltimate promuje smartfon Huawei Mate 10, której jednym z ambasadorów jest Robert Lewandowski. Polski piłkarz wystąpił na oficjalnej premierze modelu podczas listopadowego eventu na Stadionie Narodowym.
W ramach świątecznej aktywacji, będziemy mogli zobaczyć sportowca w humorystycznej odsłonie – jako blogera technologicznego. Lewandowski wcieli się w rolę testera urządzeń technologicznych i przygotuje nietypową recenzję Mate 10.
- Niezmiernie cieszy nas skuteczność wizerunkowa i biznesowa współpracy z Robertem Lewandowskim. Tym razem nasz ambasador pojawi się w zupełniej nowej roli – eksperta od elektroniki użytkowej. Sposób, w jaki Robert zrecenzuje nasz smartfon, z pewnością pozostanie w pamięci – mówi Dorota Haller, dyrektor ds. marketingu, komunikacji i digitalu w polskim oddziale Huawei.
Materiały video z udziałem piłkarza będą publikowane w grudniu br. i styczniu 2018 na jego kanałach social media - na Facebooku oraz Instagramie oraz na oficjalnym profilu Huawei na Facebooku.
W tym roku Lewandowski promował także smartfona marki P10.
Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski jako bloger technologiczny w kampanii Huawei