RMF najchętniej słuchaną stacją 2005 roku
W ubiegłym roku RMF FM i Radio Zet, dwie największe stacje radiowe, zanotowały spory spadek udziałów w rynku radiowym.
Liderem rynku radiowego w 2005 roku było radio RMF FM. Jednak jak wynika z najnowszych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company w ubiegłym roku RMF FM i Radio Zet, dwie największe stacje radiowe w Polsce, zanotowały spory spadek udziału w rynku radiowym.
RMF FM straciło 1,8 proc. udziału w rynku a Radio Zet aż 2,3 proc..
Spadek słuchalności zanotowała również radiowa "Jedynka".
Z czterech największych ogólnopolskich stacji tylko "Trójka" poprawiła swoje wyniki.
Słuchalność stacji ogólnopolskich | ||||
2005 | 2004 | |||
Udział w rynku | Zasięg dzienny | Udział w rynku | Zasięg dzienny | |
RMF FM | 22,0% | 27,0% | 23,8% | 29,0% |
Radio Zet | 18,6% | 23,3% | 20,9% | 26,2% |
PR 1 | 14,6% | 15,7% | 15,6% | 17,2% |
PR 3 | 5,8% | 6,8% | 5,5% | 6,7% |
Radio Maryja | 2,5% | 3,9% | 2,4% | b.d |
PR 2 | 0,6% | 1,1% | 0,6% | b.d |
Bis PR | 0,4% | 0,7% | 0,3% | b.d |
Wśród grup radiowych zdecydowaniem liderem jest spółka Time (Eska, Eska Rock i Vox FM), która coraz sprawniej odbiera słuchaczy rozgłośniom ogólnopolskim.
Słuchalność stacji ponadregionalnych w roku 2005 | ||
Udział w rynku (%) | Zasięg dzienny | |
Radio Wawa | 1,0% | 1,4% |
Radiostacja | 0,8% | 1,4% |
Radio TOK FM | 0,5% | 0,8% |
Grupy radiowe | ||
Grupa TIME [35] | 7,8% | 10,1% |
Audytorium [17] | 5,5% | 7,9% |
Grupa AGORA [27] | 4,4% | 5,8% |
Grupa AD.POINT [11] | 1,6% | 2,3% |
Dołącz do dyskusji: RMF najchętniej słuchaną stacją 2005 roku