RMF FM wyprzedziło Radio Zet
W kwietniu 2006 roku RMF FM miał najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.
RMF zarobił 32 678 550 zł, czyli o 7,8 mln zł więcej niż w kwietniu 2005 – wynika z danych Expert Monitor*. Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 31 160 988 zł (4,8 mln zł więcej).
- Rok temu w związku ze śmiercią Papieża RMF zawiesiło emisje reklam zaś budżety kwietniowe były realizowane w maju. Radio Zet też zawiesiło, ale zaległości zrealizowali jeszcze w kwietniu - wyjaśnia Krzysztof Nepelski, dyrektor marketingu radia RMF FM.
Swoje wyniki poprawiła również "Trójka" oraz "Jedynka".
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,5 mln rok temu do 3 mln zł.
IV.2006 | |
TOP stacje radiowe | Koszt [zł] |
Razem: monitorowane stacje radiowe | 117 618 727 zł |
RMF FM | 32 678 550 zł |
ZET | 31 160 988 zł |
PR 3 | 5 256 595 zł |
PR 1 | 4 130 440 zł |
ESKA Warszawa | 3 031 554 zł |
ESKA Wrocław | 2 525 782 zł |
ESKA Poznań | 2 043 433 zł |
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa | 1 961 606 zł |
HIT FM (ESKA Trójmiasto) | 1 876 998 zł |
WAWA | 1 819 444 zł |
IV.2005 | |
TOP stacje radiowe | Koszt [zł] |
Razem: monitorowane stacje radiowe | 90 915 434 zł |
ZET | 26 404 905 zł |
RMF FM | 24 889 410 zł |
PR 3 | 4 324 950 zł |
PR 1 | 3 685 510 zł |
ESKA Warszawa | 2 479 582 zł |
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa | 1 933 465 zł |
ESKA Wrocław | 1 736 310 zł |
ESKA Poznań | 1 436 850 zł |
WAWA | 1 107 057 zł |
MUZYCZNE RADIO Jelenia Góra | 1 038 868 zł |
* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: RMF FM wyprzedziło Radio Zet