SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF Classic zmienia playlistę. Grać będzie tylko utwory świąteczne

Stacja RMF Classic na okres świąteczny - od 15 grudnia do 26 grudnia - zmienia swoją playlistę. Rozgłośnia zamiast standardowego repertuaru złożonego z muzyki filmowej i klasyczne emitować będzie wyłącznie świąteczne przeboje.

- Projekt „Świąteczne RMF Classic” inspirowany jest doświadczeniami znanych amerykańskich stacji radiowych, z których ponad 100 decyduje się co roku przed Bożym Narodzeniem na emitowanie wyłącznie świątecznych piosenek. Badania przeprowadzone przez RMF Classic w miastach nadawania potwierdziły olbrzymie zainteresowanie słuchaczy takim właśnie „gwiazdkowym klimatem” w najgorętszym okresie przedświątecznych zakupów i przygotowań - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Wojewoda, dyrektor programowa RMF Classic. Stacja liczy też, że akcja przyciągnie do rozgłośni nowych słuchaczy.

Specjalna playlista złożona będzie ze świątecznych piosenek oraz tematów instrumentalnych z filmów i seriali o Świętach. W repertuarze znajdą się m.in.: „White Christmas”, “Jingle Bells”, “Santa Claus Is Coming To Town”, “Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow” w wykonaniach Franka Sinatry, Louisa Armstronga, Elvisa Presleya oraz w nowszych aranżacjach Michaela Buble, Diany Krall, Roda Stewarta czy Katie Melua oraz polskie przeboje jak „Z kopyta kulig rwie” Skaldów, „Dzień jeden w roku” Czerwonych Gitar czy „Pod niebem pełnym cudów” zespołu Raz Dwa Trzy. Na kilka dni przed wigilią pojawią się również polskie kolędy w interpretacji polskich wokalistów.

Wszystkie stałe programy zawarte w ramówce RMF Classic, a także specjalne programy świąteczne oraz serwisy informacyjne, nadawane będą bez zmian. 27 grudnia br. stacja powróci do grania dotychczasowego repertuaru złożonego z kompilacji muzyki filmowej i klasycznej.

Projekt „Świąteczne RMF Classic” wspierany będzie kampanią promocyjną w prasie (magazyny Wydawnictwa Bauer, dzienniki ogólnopolskie i regionalne) i w internecie (Interia.pl). Działania przygotował nadawca we własnym zakresie.

Z badania Radio Track wynika, że udział RMF Classic w rynku w okresie od września do listopada br. wyniósł 0,71 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: RMF Classic zmienia playlistę. Grać będzie tylko utwory świąteczne

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pionow0685
Wydaje mi się, że to bardzo chybiony pomysł...
0 0
odpowiedź
User
UK
Moim zdaniem, to postawienie Świąt na głowie. Rozumiałabym, gdyby taka świąteczna ramówka zaczęła się 24 grudnia, a skończyła 30 grudnia albo 6 stycznia, czyli w okresie szeroko pojętych świąt Bożego Narodzenia. Za to wcześniejsze jej wprowadzenie oznacza, że od 15 grudnia przestanę słuchać RMF Classic, mimo że bardzo je lubię, bo do szału doprowadzają mnie kolędy przed Świętami, nawet jeśli są po angielsku. To po prostu nie jest jeszcze czas na nie.
0 0
odpowiedź
User
lala
No cudownie - cóż za kreatywne podejście RMF -u, identyczna playlista będzie dzwonić we wszystkich sklepach, kawiarniach, przejściach, nic tylko zalać uszy woskiem. Całe szczęście, że zostaje Dwójka z normalnym programem.
0 0
odpowiedź