Revolut debiutuje w polskiej telewizji z kampanią reklamową
Aplikacja do płatności Revolut startuje we wrześniu z pierwszą w Polsce kampanią reklamową w telewizji pod hasłem #YourWayIn.
Globalna aplikacja finansowa Revolut startuje z pierwszą kampanią reklamową w polskiej telewizji. Hasłem kampanii, skierowanej do osób, które nie korzystają jeszcze z konta, karty i aplikacji, jest #YorWayIn, czyli Twoje zaproszenie do Revolut.
Społeczność klientów Revolut w Polsce zbliża się liczebnie do 3 milionów. Kampania w telewizji ma pomóc ten próg przekroczyć i dotrzeć do odbiorców, którzy nie słyszeli o aplikacji. Firma chce też zachęcić osoby, które podróżowały z Revolut w wakacje, do odkrywania funkcji i usług przydatnych na co dzień, także po urlopie.
- Chcemy, aby każdy posiadacz konta bankowego w tradycyjnym polskim banku korzystał także z drugiego konta - w Revolut. Dzięki temu, nie tracąc niczego, będzie mógł czerpać z dodatkowych benefitów Revolut, których nie znajdzie w żadnym tradycyjnym banku. O tym także jest ta kampania" - podkreśla Wiktor Stopa, head of growth w Revolut. - Polska to nasz trzeci największy na świecie rynek, z potencjałem do dalszego wzrostu - dodaje ekspert.
Swoim zasięgiem kampania obejmie telewizję (TVN, Polsat), YouTube, Meta. Emisję kampanii zaplanowano do 31 października.
Za kreację i produkcję odpowiada Wieden+Kennedy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada EssenceMediacom. Kraje gdzie kampania wystartowała: UK, Czechy, Niemcy, Hiszpania, Francja, Włochy, Holandia, Szwecja. Działania performance marketing opracowano in-house.
Dołącz do dyskusji: Revolut debiutuje w polskiej telewizji z kampanią reklamową