Retoryka Leppera w reklamie Media Markt
Media Markt wykorzystuje w reklamach retorykę Samoobrony
Sieć handlowa Media Markt, sprzedająca artykuły RTV, przygotowała kampanię reklamową nawiązującą do wejścia Polski do struktur Unii Europejskiej - informuje internetowe wydanie Media&Marketing.
"Celem kampanii jest zwiększenie frekwencji w sklepach Media Markt przy wykorzystaniu naszego wejścia do Unii Europejskiej. Chcemy także wzmocnić wizerunek Media Markt" - mówi Ewelina Piątek, koordynator ds. marketingu w spółce.
Reklamy pojawiły się na nośnikach reklamy zewnętrznej, w stacjach radiowych i w prasie. Na tablicach pojawił się layout teaserowy przedstawiający hasło: "Naopowiadali Ci, że będzie taniej" - z żółtymi gwiazdkami.
Kampania ma także miejsce w stacjach radiowych (RMF FM, Radio Zet i stacjach lokalnych w miastach, gdzie są sklepy sieci). W spocie radiowym głos brzmiący jak głos Andrzeja Leppera mówi: "Rodacy! Powiedzcie sami! Co my z tej Europy mamy? To krzyczy o pomstę do nieba. Naopowiadali Wam, że będzie taniej. No i co?". Inny głos odpowiada: "I rzeczywiście! Media Markt - Jeszcze niższe ceny, jeszcze większy wybór, jeszcze lepsze marki". W drugim spocie radiowym głos przypominający tembr szefa Samoobrony mówi natomiast: "Matko Polko - taki Twój los w Europie. Tak nie może być. Naopowiadali Ci, że Twoim dzieciom będzie lepiej? No i co?" - odpowiedź jest podobna jak w poprzednim spocie.
Marka jest także promowana w prasie poprzez inserty. Kampania będzie miała także miejsce w telewizji oraz w internecie, ale szczegółów tych działań spółka jeszcze nie ujawnia.
Dołącz do dyskusji: Retoryka Leppera w reklamie Media Markt