Resolution wygrawa przetarg SodaStream
Resolution, należąca do OMD Group agencja marketingu efektywnościowego, została wybrana w przetargu na kompleksową obsługę marki SodaStream (PepsiCo).
W ramach zawartej umowy Resolution będzie odpowiedzialna za działania digitalowe, ukierunkowane na wzmocnienie obecności marki SodaStream na polskim rynku.
- Bardzo cieszymy się, że marka SodaStream zdecydowała się współpracę z naszą agencją. Jesteśmy przekonani, że zaproponowana w trakcie procesu przetargowego strategia, przyniesie jej długofalowe korzyści. - mówi Paweł Śmiechowski, head of client service w Resolution.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agencja odpowiedzialna będzie m.in. za planowanie i zakup mediów w obrębie ekosystemów Meta oraz Google, a także precyzyjnie dobranych portalach horyzontalnych. Współpraca ma charakter długoterminowy.
SodaStream, spółka zależna PepsiCo, to marka wody gazowanej. Działa w ponad 47 krajach na świecie i umożliwia konsumentom przygotowanie spersonalizowanych napojów gazowanych w domowym zaciszu.
Dołącz do dyskusji: Resolution wygrawa przetarg SodaStream
Cena nie jest wysoka. Butla starcza na 60 litrów. Producent gwarantuje, ze wcześniej jest zdezynfekowana i schłodzona, żeby weszło więcej gazu. Napełniona jest gazem spożywczym. Dla mnie liczą się bardziej profity niż cena naboju. W końcu mam wodę gazowaną o każdej porze doby :)