Renata Szopa-Milde zrezygnowała
Zmiana na stanowisku szefa działu marketingu Royal Unibrew Polska.
W styczniu 2007r. Renata Szopa-Milde zrezygnowała ze stanowiska Dyrektora ds. Marketingu w firmie Royal Unibrew Polska (Faxe, Brok, Cooler, marki regionalne). Funkcję Dyrektora ds. Marketingu w Royal Unibrew pełniła od stycznia 2005 roku. Dalsze plany zawodowe nie są znane.
Renata Szopa-Milde posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, zdobywane w okresie najbardziej energicznego rozkwitu tej dziedziny w Polsce. Karierę zawodową rozpoczęła jako badacz rynku w 1994 roku, następnie objęła stanowisko Brand Managera w firmie Intersnack Polska (marki: Chio Chips, Wolf). Od 2000 roku związana była z The Nut Company Felix Polska (marki: Felix, Crispers, Abo-Nuss), gdzie jako Dyrektor Marketingu odpowiedzialna była za Polskę oraz kraje Europy Środkowej i Wschodniej.
Jest absolwentką Wydziału Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Krakowie, studiów podyplomowych z zakresu Integracji Europejskiej (UH - Hamburg) oraz Psychologii Zmian Postaw i zachowań na Uniwersytecie Warszawskim. Włada biegle językiem angielskim i niemieckim.
Dołącz do dyskusji: Renata Szopa-Milde zrezygnowała