Religia.tv promuje się w TVN i TVN 24
Kanał Religia.tv, który w ostatnich miesiącach znacznie poszerzyłzasięg, rusza dziś z kampanią reklamową. W jej ramach do końca tegoroku i na początku 2009 roku na antenach TVN i TVN 24 emitowanebędą spoty reklamowe stacji.
Kampania Religia.tv skierowana jest głównie do osób pomiędzy 30a 55 rokiem życia, otwartych na świat i inne kultury,interesujących się nie tylko własną religią, ale i całym duchowymdorobkiem ludzkiej cywilizacji.
Celem akcji jest nie tylko umocnienie świadomości markiReligia.tv i dotarcie do jak największego grona potencjalnychodbiorców stacji, ale i promocja takich wartości jak tolerancja,ciekawość świata i innego człowieka oraz umiejętność dialogu.
Kampania przygotowana została przez dział autopromocji ITINeovision. Spot wyreżyserował Maciej Starczewski.
Religia.tv nadaje od października 2007 roku. Kanał oglądać mogąm.in. abonenci platform N i Cyfra+ oraz sieci kablowych UPC Polska,Aster i Toya.
Dołącz do dyskusji: Religia.tv promuje się w TVN i TVN 24