SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rekordowa liczba zgłoszeń w konkursie Media Trendy

Rekordowa ilość innowacyjnych kampanii mediowych w tegorocznej edycji konkursu Media Trendy

Zakończono przyjmowanie zgłoszeń do Konkursu MEDIA TRENDY. W tym roku do Konkursu Innowacji w Planowaniu Mediów została nadesłana wyjątkowo duża ilość zgłoszeń - aż 50 kampanii nadesłanych głównie przez domy mediowe. W Konkursie Innowacji w Mass Mediach zarejestrowano 48 projektów - co jest liczbą zbliżoną do ubiegłorocznej edycji.  30 projektów zgłosiły media ogólnopolskie, 15 regionalne.

Konkurs Media Trendy organizowany jest przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce oraz Eskadrę Promarket. Rekordowa liczba prac wpłynęła w tym roku w Konkursie Innowacji w Planowaniu Mediów, w którym nagradzane są najbardziej kreatywne działania mediowe. Najwięcej prac nadesłano w kategoriach "Innowacyjne Wykorzystanie Prasy" oraz "Innowacyjne Dotarcie do Specyficznej Grupy Celowej". Najwięcej zgłoszeń nadesłały domy mediowe: Mediacom (13) oraz Zenithmedia (8).

Obrady jury, które zadecyduje o nagrodach w poszczególnych kategoriach Konkursu Innowacji w Mass Mediach oraz Planowaniu Mediow odbędą się 24 lutego.
Prace zgłoszone do konkursu przez domy mediowe będzie można zobaczyć na tzw. "exhibition board'ach" podczas Konferencji Media Trendy w dniach 10-11 marca w Hotelu Westin w Warszawie.

Tegoroczna konferencja ma bardzo bogaty program merytoryczny. Eksperci w dziedzinie strategii mediowej - goście z zagranicy - zaprezentują koncepcje i przykłady innowacyjnego planowania kampanii. Prelegenci z domów mediowych to Mark Austin, Chairman EMEA Mediaedge:cia, Stuart Nicholson, Strategic Resource Director, ZenithOptimedia WW, Reiner Schmitt Managing Director MediaCom Duesseldorf, Mike Readman, COO Universal McCann EMEA oraz Jon Chase Media Director ZenithOptimedia WW. Drugiego dnia tematykę konferencji zdominują media. O mediach, w perspektywie międzynarodowej, mówić będą: Mark Taylor, Vice President The Hallmark Channel, Yoni Saar CEO The Promarket Group Worldwide, a także polscy eksperci: Jarosław Matuszewski, Dyrektor Marketingu Czasopism Agory, Grzegorz Mogilewski, prezes agencji Max Weber, Michał Zieliński, Dyrektor Marketingu New Age Media oraz Waldemar Kruk, prezes Polskich Badań Outdooru.

Podczas konferencji można będzie także obejrzeć, po raz pierwszy w Polsce, prace które zdobyły nagrody na zeszłorocznym Cannes Lions w kategorii kreacja mediowa. Prace udostępni współpracująca z SAR nad projektami canneńskimi firma Best - przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.

Uroczysta Gala, w czasie której zostaną ogłoszeni zwycięzcy Konkursu Innowacji w Mass Mediach oraz Planowania Mediów odbędzie się również 10 marca w hotelu Westin.

Dołącz do dyskusji: Rekordowa liczba zgłoszeń w konkursie Media Trendy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl