Rekord internetowej kampanii "Auto Sukcesu"
We wtorek 23 lipca, Axel Springer Polska, wydawca "Auto Sukcesu", przeprowadził jednodniową kampanię promocyjną w komunikatorze Gadu-Gadu. Rezultaty kampanii przerosły oczekiwania twórcą kampanii. Koszt wciągnięcia internauty do gry wyniósł 2,5 gr, natomiast ściągnięcia internauty na serwis 7,5 gr, co jest zdaniem przedstawicieli Adnet.pl rekordem w polskim internecie.
Jak każdy sukces, tak i ten ma wielu ojców. Pierwszy to dom mediowy MediaCom i jego dział mediów interaktywnych - Beyond Interactive, który kampanię zaplanował, zajmował się zakupem mediów oraz opracował koncepcję i wykonał omawiany baner.
- Faktem jest, iż cała linia kreacyjna została przygotowana z uwzględnieniem specyfiki produktu oraz grupy docelowej. Dodatkowo baner na Gadu-Gadu odróżniał się tym, że zmieniona została perspektywa gry, oraz zliczane były punkty za udane minięcie przeszkód, co miało zachęcić Internautę by wszedł w interakcję nie tylko z reklamą, ale również z innymi użytkownikami Gadu-Gadu, komentując swoje wyniki. Jak widać po efektach tej kampanii przygotowanie dodatkowej kreacji specjalnie na Gadu-Gadu miało uzasadnienie - Sebastian Tereszczenko, Interactive Media Specialist w Beyond Interactive.
Drugi to wydawnictwo Axel Springer Polska, wydawca Auto Sukcesu, który uwierzył w Gadu-Gadu i zdecydował się zainwestować w dodatkową kreację.
- Kampania zaproponowana przez Beyond Interactive jest doskonałym połączeniem kreacji i planowania. Już na początku kampanii mini-gra cieszyła się wyjątkowym uznaniem wśród Internautów, zwykle krytycznych wobec wyskakujących na ekranie reklam.
Dlatego tez zdecydowaliśmy się przeznaczyć część budżetu na komunikator Gadu-Gadu, który oferuje dobry zasięg, dociera do dużej części naszej grupy docelowej i gwarantuje stałą ekspozycje banera - Michal Ferlas, Brand Manager .
Trzeci to internetowa sieć reklamowa Ad.net, która od wielu miesięcy propaguje zalety Gadu-Gadu jako nośnika reklamowego,
- Niektórzy twierdzą, że banery są nieskuteczne, że cały Internet nie nadaje się do reklamy, inni mówią, że Internet może i jest skuteczny, ale jest zbyt drogi lub, że tym medium to nie da się zbudować zasięgu. Dzięki takim kampaniom możemy im wszystkim powiedzieć - nie macie racji - Krzysztof Łada, Account Manager w Ad.net S.A.
Dołącz do dyskusji: Rekord internetowej kampanii "Auto Sukcesu"