W maju w TVN reklamy najdroższe przy „Kuchennych rewolucjach”
W tym roku w maju ceny reklam na antenie TVN są średnio o kilka procent wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy „Kuchennych rewolucjach” i „Milionerach”.
Cena 30-sekundowej reklamy przy programie „Kuchenne rewolucje” w maju br. to 70,7 tys. zł, podczas gdy rok temu wynosiła 57,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Nieznacznie mniej, bo maksymalnie 64,9 tys. zł kosztuje emisja spotu przy programie „Milionerzy”.
61,4 tys. zł zapłacą z kolei marketerzy zainteresowani obecnością reklamową przy programie „Agent Gwiazdy” (w ub.r. 43,5 tys. zł).
Jeśli chodzi o seriale, to najdroższe reklamy są przy poniedziałkowej „Drugiej szansie” - spot kosztuje 54,9 tys. zł (rok temu 50,4 tys. zł). Za reklamę przy serialu „Na Wspólnej” trzeba zapłacić 52,2 tys. zł (przed rokiem 46,6 tys. zł).
Emisja spotu przy talk show „Kuba Wojewódzki” to wydatek rzędu 52,2 tys. zł, a przy programie „Żony Hollywood” - 30,7 tys. zł. Z kolei reklama przy kulinarnym show „Ugotowani” kosztuje 32,4 tys. zł, a przy programie Ewy Drzyzgi „36,6” - 25,3 tys. zł.
Najdroższe reklamy przy „Faktach” (emitowane w niedzielę) kosztują 61,3 tys. zł (przed rokiem było to 55,9 tys. zł). W dni powszednie maksymalna cena spotu przy programie kosztuje 61,1 tys. zł (rok temu: 54,4 tys. zł).
Za reklamę przy wieczornym serwisie sportowym trzeba zapłacić 46,9 tys. zł w niedziele (w maju ub.r. 48,1 tys. zł) i 47,3 tys. zł w dni powszednie (wobec 45,8 tys. zł przed rokiem). Spot przy niedzielnym wydaniu prognozy pogody kosztuje natomiast 44,1 tys. zł (w ub.r. 44,9 tys. zł), a od poniedziałku do piątku - 43,6 tys. zł (w ub.r. 41,9 tys. zł).
Dołącz do dyskusji: W maju w TVN reklamy najdroższe przy „Kuchennych rewolucjach”