Reklamy tygodnia: Multimedia Polska, T-Mobile, Motorola, Actimel, Lotos (wideo)
Do naszego cotygodniowego zestawienia najlepszych reklam ostatnich dni trafiły tym razem cztery produkcje polskie i jedna zagraniczna. Są to polskie spoty promujące Actimela, Grupę Lotos, Multimedia Polska i T-Mobile oraz globalna reklama Motoroli.
T-Mobile Polska: śpiewający Tomasz Kot i Robert Lewandowski
Agencje: Leo Burnett, Starcom Mediavest Group, Agencja Warszawa i G7.
Brawo! Za konsekwencję i kolejny fajny spot z udziałem Tomasza Kota. Także za Roberta Lewandowskiego, który w tej akurat reklamie pokazany jest zupełnie inaczej niż w reklamach pozostałych promowanych przez niego marek.
W nowej wizerunkowo-produktowej kampanii reklamowej T-Mobile aktor Tomasz Kot występuje razem z piłkarzem Robertem Lewandowskim, obaj śpiewają hit „Blurred Lines”.
W głównym spocie z kampanii Tomasz Kot i Robert Lewandowski śpiewają piosenkę na melodię popularnej kilka lat temu piosenki „Blurred Lines”. Jednocześnie jako kapitanowie dwóch drużyn walczą o prymat na boisku, aż orientują się, że grają w jednej drużynie, bo obaj są w T-Mobile.
Kampania podkreśla, że T-Mobile otrzymał certyfikat „Best in test” w badaniu jakości sieci przeprowadzonym przez niezależny ośrodek badawczy P3 Communications, co potwierdza, że telekom oferuje usługi oparte o sieć najwyższej jakości. Ponadto w zasięgu świadczonego przez T-Mobile internetu LTE jest już 90 proc. Polaków.
To kolejna z reklam telekomu w muzycznej serii „Hit od T-Mobile”. W poprzedniej występowały Kinga Preis i Patrycja Kazadi, a we wcześniejszej - Preis razem z Tomaszem Kotem, który w kampaniach sieci występuje w różnych rolach od roku. Natomiast Robert Lewandowski promował ją przede wszystkim w 2014 roku, kiedy zadebiutowały T-Mobile Usługi Bankowe.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (spoty 45-, 30- i 15-sekundowe), radiu, internecie (display, mobile, wideo), na outdoorze oraz w salonach T-Mobile.
Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiada Starcom Mediavest Group, za działania w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa, a przygotowaniem materiałów BTL zajęła się agencja G7.
Multimedia Polska: chomiki bez dostępu do piekarnika
Agencje: PZL, Prime Time, Human Ark, Halo, Maxus
Chomiki wracają w reklamie Multimedia. Są nie tylko urocze, ale też zabawne. Ciekawe, co kolejnym razem wpadnie im do głowy.
W nowej odsłonie kampanii reklamowej Multimedia Polska z animowanymi chomikami promowane są oszczędności dostępne przy wykupywaniu kilku usług u operatora.
Spot pokazuje, jak chomiki bezskutecznie próbują dostać się do piekarnika, gdzie piecze się danie z marchewką. Używają przy tym pilota telewizyjnego i myszki komputerowej.
Kampania podkreśla, że przy wykupieniu w Multimedia Polska usługi telewizyjnej, internetowej, telefonii komórkowej, prądu i gazu można uzyskać w ciągu roku nawet do 1 400 zł oszczędności.
Nowa odsłona kampanii reklamowej jest prowadzona od 1 czerwca, obejmuje telewizję, internet oraz materiały BTL. Jest zaplanowana do końca czerwca.
Strategię i ideę kreatywną kampanii przygotowała agencja PZL. Spot (wyreżyserowany przez Kota Przyborę; reżyserią animacji zajął się Kamil Polak) wyprodukował Prime Time, postprodukcją oraz animacją zajęło się Human Ark, a udźwiękowieniem - Halo. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Grupa Lotos: biało-czerwone sznurówki dla piłkarzy
Agencje: Young&Rubicam Poland, Tank, Starcom
Lotos fajnie wykorzystuje w swojej komunikacji to, że jest sponsorem narodowej kadry piłkarskiej. Nie robi tego wprost zapraszając do bezpośredniej współpracy polskich piłkarzy, ale angażuje kibiców. I za to duży plus.
Grupa Lotos, główny sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski, zaczęła kampanię marketingową związaną z Euro 2016. Motywem przewodnim akcji są biało-czerwone sznurówki.
W ramach akcji na stacjach Lotos i Lotos Optima dostępne są biało-czerwone sznurówki. Osoby interesujące się piłką nożną mogą ich użyć do wyrażenia swojego wsparcia dla naszej reprezentacji podczas Euro 2016 - zawiązać sznurówki np. w butach, na nadgarstku, na szyi, na antenie czy pod lusterkiem samochodu.
To kolejny element działań Grupy Lotos związany z udziałem naszej reprezentacji w Euro 2016. Od kilku tygodni na stacjach firmy dostępne są figurki najpopularniejszych polskich zawodników.
Głównym bohaterem kampanii reklamującej akcję ze sznurówkami jest młody, waleczny piłkarz z podwórkowej drużyny, który wysyła szczęśliwe sznurówki Robertowi Lewandowskiemu, kapitanowi naszej drużyny. Akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Young & Rubicam Poland, a produkcją spotu (wyreżyserowanego przez Macieja Kowalczuka) - dom produkcyjny Tank. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Motorola: reklama Moto Razr
Agencja: VML
Ta reklama jest ładna. Subtelna. Sentymentalna. Aż trudno uwierzyć, że to reklama telefonu.
Motorola szykuje na początek czerwca 2016 roku nowy model telefonu pod znaną już marką Moto Razr. W reklamowym spocie zapowiadającym to wydarzenie firma sięga w przeszłość i odwołuje się do wspomnień użytkowników.
Po raz pierwszy model Moto Razr pojawił się jako „telefon z klapką” w 2004 r. i szybko zdobył serca użytkowników dzięki ergonomicznej konstrukcji i nowym funkcjom zaproponowanym przez Motorolę.
Teraz amerykańska marka należąca obecnie do Lenovo zapowiedziała na początek czerwca br. wydarzenie, które prawdopodobnie przywoła na rynek Moto Razr. Ten powrót ma wesprzeć reklama przygotowana przez agencję VML.
Trwający niecałą minutę spot odwołuje się do czasów, gdy model Moto Razr był na rynku przebojem. Na ekranie widzimy przeciętną amerykańską szkołę, w której wszyscy bez wyjątku korzystają z komórki „z klapką” używając jej do rozmaitych celów - od zwykłych połączeń głosowych, poprzez wysyłanie wiadomości, po robienie zdjęć.
Actimel - „Mam moc. Stay strong”
Agencje: Young&Rubicam Poland, MediaCom Warszawa
W tym spocie jest zabawnie, śmiesznie. Inaczej niż w poprzednich spotach Actimela. I dlatego zasługuje na wyróżnienie.
Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju mlecznego Actimel (produkowanego przez Danone Polska) pod hasłem „Mam moc. Stay strong”.
Akcja jest oparta na dwóch musicalowych spotach, w obu słychać hity ery disco, w rytm których poruszają się bohaterowie. W jednym rolnik z ogromnym zapałem i radością wykonuje swoje obowiązki w gospodarstwie, a w drugim młoda nauczycielka z energią i radością prowadzi zajęcia w szkole.
Kampania, prowadzona pod hasłem „Mam moc. Stay strong”, ma podkreślać, że wypicie buteleczki Actimela to świetny sposób na rozpoczęcie dnia.
Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmuje outdoor (m.in. reklamy na autobusach, cyfrowe billboardy odliczające czas do końca korka) oraz internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Multimedia Polska, T-Mobile, Motorola, Actimel, Lotos (wideo)