Reklamy sterowane głosem i gestami w kampanii Samsung Smart TV
W ramach kampanii telewizorów Samsung Smart TV emitowane były w internecie reklamy, które użytkownicy mogli sterować głosem i gestami. Akcję przygotowały agencja Next i dom mediowy Starcom.
Reklamy Samsung Smart TV, które można sterować głosem i gestami, są emitowano w formatach xhtml i triple billboard na stronach głównych portali Onet.pl i Gazeta.pl. Internauta mógł sterować reklamą po włączeniu kamery w komputerze. W ten sposób prezentowane były analogiczne funkcjonalności w telewizorach Samsung Smart TV.
- Na potrzeby tych reklam stworzyliśmy oprogramowanie Motion Capture pozwalające nam śledzić ruch z obrazu kamery oraz autorski mechanizm Voice Recognition analizujący wzorce próbek przechwytywanego z mikrofonu dźwięku. Głównym wyzwaniem, a zarazem ciekawostką, było oprogramowanie całości wyłącznie w środowisku Adobe Flash bez użycia zewnętrznych technologii, dzięki czemu zachowaliśmy pełną integralność i autonomię stworzonego rozwiązania - opisuje Marcin Nieśmiałek dyrektor działu produkcji internetowej w agencji Next. - Jesteśmy prawdopodobnie pierwszą agencją na świecie, która zbudowała i wykorzystała obydwa mechanizmy w jednej kreacji internetowej bez potrzeby wsparcia zewnętrznych technologii po stronie serwera - podkreśla.
Reklamę można obejrzeć i przetestować pod tym adresem.
Dołącz do dyskusji: Reklamy sterowane głosem i gestami w kampanii Samsung Smart TV