Reklamy na kartach pokładowych w British Airways
Linie lotnicze British Airways pozwolą firmom na reklamowanie się na 12 milionach internetowych kart pokładowych, jakie każdego roku wydaje przewoźnik.
To dość niespodziewany krok podjęty przez linie, które znane są ze ścisłej kontroli nad wizerunkiem swojej marki. Do tej pory nigdy nie pozwoliły one na umieszczanie reklam na swoich samolotach.
Teraz przewoźnik postanowił, że od października tego roku firmy mające "analogię" z marką BA będą mogły reklamować się na internetowych kartach pokładowych, które konsumenci podróżujący klasą ekonomiczną lub biznesową sami sobie drukują. W ubiegłym roku BA wydały 12 milionów takich kart. "Szukamy marek z silnym dziedzictwem i analogią do własnych wartości British Airways. Nasi konsumenci oczekują od nas, że będą to marki, którym ufają i które szanują" - stwierdziła Abigail Comber z BA.
W ramach oferty BA, firmy będą mogły kierować swoje reklamy do podróżnych na podstawie ich płci czy też celu podróży.
Po raz pierwszy w swojej historii władze British Airways zdecydowały się także na dopuszczenie reklam firm zewnętrznych na swojej oficjalnej witrynie internetowej (www.ba.com). W ramach próby w serwisie pojawiły się już banery firmy Jaguar promujące jej najnowszy model XJ.
Dołącz do dyskusji: Reklamy na kartach pokładowych w British Airways