Reklama na basenach
Rozpoczęła się realizacja zimowej kampanii reklamowej US Pharmacia Int'l
Kampania, która promuje lek przeciwbólowy IBUPROM Zatoki, objęła swoim zasięgiem kilkanaście lodowisk w największych miastach w całym kraju, wyciągi narciarskie w polskich górach oraz kilkanaście krytych pływalni.
Na terenie basenów IMIGe Poland po raz pierwszy zainstalowała wprowadzone w ubiegłym roku lustra reklamowe z plakatami formatu A3. Projekt reklamowy wraz z hasłem "Ból zatok? Ja go nie cierpię" dostosowany został do charakteru obiektu, na którym prowadzona jest kampania.
Po raz pierwszy kampania objęła swoim zasięgiem tak szeroką gamę nośników w miejscach aktywnego wypoczynku: obok luster reklamowych wykorzystane zostały także stojaki na narty, tablice reklamowe na podporach wyciągów narciarskich oraz banery reklamowe na lodowiskach. Jak twierdzi Jakub Zabokrzecki - kierownik działu sprzedaży IMIGe Poland - Dzięki realizacji kampanii na terenie obiektów sportowych US Pharmacia Int'l jest w stanie dotrzeć z przekazem reklamowym do ludzi bezpośrednio w momencie, gdy wystąpienie problemów zdrowotnych związanych z zatokami staje się realne. Za zaplanowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Reklama na basenach