SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Red Bull Mobile wybrał w przetargu reklamowym Plej

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, agencja Plej zajmie się całościową obsługą reklamową Red Bull Mobile. Pierwsza kampania zintegrowana wystartuje wiosną.

Plej odpowiadać będzie za całościową komunikację online i offline Red Bull Mobile, marki usług telefonii komórkowej należącej do Red Bull GmbH (producent napojów energetycznych).

- Pierwsze wspólne działania już w toku. Trwają przygotowania do kampanii zintegrowanej Red Bull Mobile, która ruszy na wiosnę - komentuje Łukasz Ostaszewski, integrated communication&client service partner w Plej. 

Usługi Red Bull Mobile dostępne są obecnie w Austrii w Polsce. Na naszym rynku marka zadebiutowała w 2011 roku jako oferta operatora Play – jednocześnie w wersji na kartę i na abonament.

Od października 2017 roku obsługą reklamową Red Bull Mobile zajmowała się agencja BBDO Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Red Bull Mobile wybrał w przetargu reklamowym Plej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl