Rebel.tv w ofercie At Media od marca, sprzedaż reklam w E! zawieszona
Od marca br. dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w kanale muzycznym Rebel.tv. Natomiast od tego tygodnia broker zawiesił sprzedaż reklam w stacji E! Entertainment.
Rebel.tv będzie dostępna dla reklamodawców w ofercie cennikowej, pakietach spotów oraz – w związku z włączeniem stacji do monitoringu programowo-reklamowego AGB Nielsen Media Research – w pakietach gwarantowanej widowni. Będzie do drugi kanał spółki 4fun Media w ofercie At Media obok telewizji 4fun.tv, w której czas reklamowy broker sprzedaje od lutego br. Rebel.tv nadaje od grudnia br. i jako kanał FTA nadawany z Hot Birda dostępna jest w ofercie platform satelitarnych (w N w pakiecie „Style Moda Muzyka”), pojawiła się też w sieci kablowej Toya (pakiet cyfrowy).
Natomiast od poniedziałku 8 lutego br. spółka At Media zawiesiła sprzedaż czasu reklamowego w stacji E! Entertainment, która od soboty wyłączona została z oferty platformy Cyfrowy Polsat (więcej na ten temat) i wypadła z monitoringu AGB Nielsen Media Research. E! znajduje się w Polsce też w ofercie cyfrowej trzech sieci kablowych (UPC Polska, Vectra i Multimedia Polska), ale dostępna tam jego wersja nie nadaje reklam. Zawieszenie sprzedaży potrwa do czasu wyklarowania się sytuacji kanału w naszym kraju – albo wznowienia emisji wersji z reklamami u innego operatora albo całkowitej rezygnacji nadawcy ze współpracy z At Media.
Dołącz do dyskusji: Rebel.tv w ofercie At Media od marca, sprzedaż reklam w E! zawieszona