Raper Kizo wprowadza na rynek swoją pizzę. Pojawi się w sklepach Żabka
Raper Kizo wspólnie z Universal Music Poland i producentem mrożonej żywności Freiberger Group, wprowadza na rynek nową markę pizzy, Sukcesiliana.
Sukcesiliana to mrożona pizza dostępna w dwóch wariantach – Extra Cheese i Extra Meat BBQ. Produkt będzie dostępny w sieci Żabka od 25 maja.
- Nazwa marki „Sukcesiliana” to gra słów, obejmująca odniesienia do włoskiego pochodzenia pizzy, jak i do słowa „Sukces”, którego synonimem jest błyskawiczna, ale okupiona ciężką pracą kariera Kizo - mówi Magda Likus, brand partnerships director, Universal Music Poland.
Wariant Extra Cheese zawiera pięć rodzajów sera - mozzarella, gouda, edamski, cheddar i cheddar red.
Mięsa wersja Extra Meat BBQ zawiera dwa rodzaje sera (mozzarella i edamski), szynkę, salami, kawałki pieczonego kurczaka i marynowane papryczki chilli oraz sos BBQ.
Pomysł wziął się z Niemiec
Pomysł na autorską pizzę sygnowaną nazwiskiem popularnego rapera wziął się z Niemiec, gdzie w 2020 roku Universal Music, wraz z producentem pizzy Freiberger, stworzyli pizzę „Gangstarella” we współpracy z raperem Capital Bra.
– Gigantyczny sukces „Gangstarelli” w Niemczech, gdzie w zaledwie tydzień sprzedało się pół miliona pudełek pizzy i jednocześnie szalona popularność Kizo w naszym kraju, jego poczucie humoru i nieukrywana słabość do pizzy zainspirowały nas do powtórzenia tego sukcesu w Polsce. Obecnie Universal Music realizuje lokalną odsłonę projektu również we Francji, a w planach są kolejne kraje – dodaje Likus.
Nowość promuje digitalowy spot, utrzymany w charakterystycznej dla rapera mrocznej stylistyce, 60-sekundowy. Film ukazuje produkcję pizzy „Sukcesiliana” w tajemniczej lokalizacji pod okiem mistrzów kuchni. W spocie spocie Kizo osobiście dogląda procesu powstawania pizzy i dostarcza gotowy produkt do jednego ze sklepów sieci Żabka.
Dołącz do dyskusji: Raper Kizo wprowadza na rynek swoją pizzę. Pojawi się w sklepach Żabka