SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ranczo 9” oglądało 6 mln widzów. 11,8 mln zł z reklam

Dziewiąty sezon „Rancza” oglądało średnio 6 mln widzów, o 150 tys. mniej niż poprzednią edycję. Jedynka w czasie nadawania serialu była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 11,82 mln zł.

TVP1 dziewiątą serię „Rancza” nadawała w niedziele o 20.25 (czasami o 20.00 lub 21.20) w okresie od 8 marca do 7 czerwca br. Miała ona średnio 6 mln widzów, co przełożyło się na 35,35 proc. udziału TVP1 wśród wszystkich widzów oraz 26,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadził drugi odcinek serii, który oglądało 7 mln osób.

Trzy topowe odcinki „Rancza”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

15-03-2015

7 000 249

38,95%

08-03-2015

6 861 726

38,73%

22-03-2015

6 688 884

37,24%

W porównaniu do poprzedniej odsłony „Ranczo” straciło 150 tys. widzów. Emitowany rok temu ósmy sezon produkcji oglądało bowiem średnio 6,15 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 35,59 proc. oraz 28,23 proc. (więcej na ten temat).

Podczas emisji dziewiątej edycji komediowej produkcji TVP1 była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, pokazujący w tym czasie gł. „Tylko muzykę”, co przełożyło się na 12,53 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN (gł. „Mamy Cię”; 8,05 proc.) i TVP2 (programy kabaretowe; 4,63 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Ranczo 9

5 995 946

35,35%

26,93%

Polsat

2 125 455

12,53%

13,69%

TVN

1 364 696

8,05%

10,45%

TVP2

784 533

4,63%

4,69%

Wpływy z reklam Jedynki przy emisji premierowych odcinków dziewiątej serii komediowej produkcji wyniosły 11,82 mln zł. W porównaniu z ósmą edycją spadły one o 2,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Ranczo” to obyczajowo-komediowa opowieść o perypetiach mieszkańców małej podlaskiej wsi Wilkowyje. W obsadzie produkcji są m.in. Cezary Żak, Artur Barciś, Ilona Ostrowska i Paweł  Królikowski. Reżyserem jest Wojciech Adamczyk.

Serial nadawany jest w  TVP1 od 2006 roku. Jedynka planuje realizację 10. serii „Rancza”, którą pokaże wiosną 2016 roku. Zdjęcia do nowych odcinków mają ruszyć latem br.

Dołącz do dyskusji: „Ranczo 9” oglądało 6 mln widzów. 11,8 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lolek
ale chyba następuje już delikatna saturacja (przesyt) tym serialem. I te udziwnienia. scenaraiuszowego Grembowicza:-)
0 0
odpowiedź
User
widz1
@Lolek.Przesyt? Czym? Serial rocznie ma 13 odcinków. Ogromnym plusem serialu jest scenariusz,a doskonała obsada Aktorska{przez duże A} to jego kolejny atut. Z każdym sezonem scenarzyści podnoszą poprzeczkę. Owszem polityczne aspiracje głównego bohatera na 10 sezon,lekka przesada- trochę się tego obawiam!!! Drodzy scenarzyści trzymam kciuki i nie przesadzajcie z polityką.
Co do oglądalności,podejrzewam ,że jest taka sama jak rok temu,klika razy serial miał inną porę emisji i dlatego wyniki są takie ,a nie inne.
0 0
odpowiedź
User
vvvvvvv
Wspaniały serial,jedyny polski który można oglądać.
0 0
odpowiedź