„Ale objazd! ale wczasy!” w kampanii Rainbow (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży ruszyła nowa kampania biura podróży Rainbow wspierająca promocję "Ale objazd! ale wczasy!". Akcję przygotowały firmy Fat Baby, Flota Filmowa i Blueway Com.
W promocji "Ale objazd! ale Wczasy" klienci biura podróży Rainbow oprócz rabatów mogą liczyć na dodatkowe benefity zachęcające do zakupu wycieczek objazdowych i 7+7, w tym m.in. vouchery na bilety wstępów o wartości do 100 euro od osoby, czy też parking przy lotnisku za 1 zł dla posiadaczy karty stałego klienta. Ponadto klienci rezerwujący wczasy otrzymują "Przyjacielski rabat", dzięki któremu można zyskać do 400 zł dodatkowego rabatu. Dla wszystkich klientów dostępne są miejsca premium w samolotach na wybranych trasach za 50% ceny oraz dodatkowy bagaż + posiłek na pokładzie samolotu za 1 zł.
Promocję wspierają dedykowane materiały w punktach sprzedaży, kampania w internecie oraz spot pt. "Ile Ty masz lat" emitowany w wybranych stacjach TV oraz na VOD. Spot jest kontynuacją konceptu "Wakacje dla odmiany" (Rainbow kampanię pod tym hasłem rozpoczęło w pierwszej połowie października ub.r.).
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Fat Baby, a za produkcję Flota Filmowa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Blueway Com.
Dołącz do dyskusji: „Ale objazd! ale wczasy!” w kampanii Rainbow (wideo)