SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Leo Burnett autorem nowej serii reklam Raffaello

Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) wystartowała z nową platformą komunikacyjną dla marki Raffaello (Ferrero). Reklama będzie emitowana nie tylko w Polsce, ale również na innych rynkach regionu CEE, m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech.

Marka pralin Raffaello w swojej komunikacji od lat podkreśla to, jak ważne jest wyrażanie uczuć, nie tylko tych romantycznych, ale także przyjacielskich i rodzinnych. Tym razem marka, we współpracy z agencją Leo Burnett, w swoim nowym spocie skupiła się na wyrażaniu tych emocji… na odległość.

Reklama podkreśla, że Raffaello to produkt, za pomocą którego można wyrazić to, co czujemy do drugiej osoby, w szczególności jeśli nie ma jej obok nas.

 

Nowy spot jest częścią szerszej strategii i nowego podejścia do marki z perspektywy umacniania jej pozycji na rynku i w świadomości konsumentów. Spoto został w całości wyprodukowany w Polsce. Za produkcję odpowiada Dynamo, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Iprospect (Dentsu).

Leo Burnett zajmuje się obsługą reklamową Raffaello od maja br., po wygranym wówczas przetargu.

Dołącz do dyskusji: Leo Burnett autorem nowej serii reklam Raffaello

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl