Rafał Ziemkiewicz ma więcej widzów niż Jacek Żakowski
Nadawany w niedzielne poranki w TVP Info “Antysalon Ziemkiewicza” ogląda więcej widzów niż pokazywany tego samego dnia wieczorem “Tydzień Jacka Żakowskiego”. Odwrotnie jest jeśli chodzi o wpływy z reklam.
Średnia widownia “Antysalonu” (emisja w niedziele o 10.00) od początku sezonu jesiennego wynosi 523 tys. widzów, co daje stacji 6,18 proc. udziału w 4+ i 2,45 proc. w 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W tym czasie konkurencyjne TVN 24, nadające „Poranek” ma 2,99 proc. udziału. W analogicznym okresie ub.r. widownia magazynu Rafała Ziemkiewicza była niższa - wyniosła 403 tys. osób przy udziale na poziomie 4,92 proc. i 2,68 proc.
Antysalon Ziemkiewicza | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
12-09-2010 | 564 346 | 7,42% | 2,81% |
19-09-2010 | 475 042 | 5,82% | 1,22% |
26-09-2010 | 483 350 | 6,16% | 2,33% |
03-10-2010 | 581 759 | 7,03% | 3,30% |
10-10-2010 | 561 459 | 6,63% | 2,81% |
17-10-2010 | 518 892 | 6,29% | 2,53% |
24-10-2010 | 480 910 | 5,04% | 1,63% |
31-10-2010 | 523 786 | 6,10% | 2,75% |
07-11-2010 | 508 829 | 5,41% | 2,71% |
Średnia | 522 489 | 6,18% | 2,45% |
Z kolei “Tydzień Jacka Żakowskiego”, nadawany w niedziele o godz. 20.00, śledzi od września br. średnio 487 tys. osób, a udział kanału wynosi w czasie jego emisji odpowiednio 2,99 proc. i 1,20 proc. Magazyn również wygrywa z TVN 24 (stacja ta nadaje „Polskę i Świat” i ma wtedy 1,38 proc. udziału), ale obniża oglądalność TVP Info względem ub.r. Rok temu programu Żakowskiego nie było na antenie, a w paśmie jego nadawania publiczna stacja gromadziła nieco więcej widzów – 493 tys. osób, a jej udział wynosił niemal tyle samo w 4+ - 2,97 proc., ale więcej w 16-49 – 1,89 proc.
Tydzień Jacka Żakowskiego | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
12-09-2010 | 583 066 | 3,88% | 1,76% |
19-09-2010 | 455 056 | 2,85% | 0,71% |
03-10-2010 | 541 765 | 3,37% | 1,11% |
10-10-2010 | 490 640 | 3,04% | 1,32% |
17-10-2010 | 470 166 | 2,79% | 1,30% |
24-10-2010 | 491 068 | 2,89% | 1,53% |
31-10-2010 | 496 318 | 3,10% | 1,48% |
07-11-2010 | 371 178 | 2,16% | 0,59% |
Średnia | 486 616 | 2,99% | 1,20% |
Więcej z reklam zarabia jednak program Żakowskiego - wpływy z pokazanych dotychczas ośmiu odcinków magazynu wyniosły 150 tys. zł. Z kolei przychody z dziewięciu odcinków “Antysalonu” to tylko 92 tys. zł (dane cennikowe netto, nie zawierają rabatów).
Dane telemetryczne pokazują, że oba programy mają podobną widownię. Śledzą je najchętniej kobiety, widzowie po 50. roku życia oraz osoby ze wsi i małych miast.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Ziemkiewicz | Żakowski | |||
ADH % | AFF | ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 51,17% | 106 | 49,99% | 104 |
Kobiety | 48,83% | 94 | 50,01% | 96 | |
Wiek | 4-9 | 0,91% | 15 | 0,22% | 4 |
10-15 | 0,00% | 0 | 0,81% | 12 | |
16 - 19 | 0,09% | 2 | 0,73% | 13 | |
20 - 24 | 1,09% | 13 | 1,31% | 16 | |
25 - 29 | 1,50% | 17 | 1,84% | 21 | |
30 - 34 | 0,88% | 11 | 2,71% | 33 | |
35 - 39 | 4,04% | 57 | 4,45% | 63 | |
40 - 44 | 2,73% | 42 | 2,42% | 37 | |
45 - 49 | 6,64% | 93 | 4,49% | 63 | |
50 - 54 | 13,24% | 160 | 9,77% | 118 | |
55 - 59 | 14,00% | 185 | 11,23% | 148 | |
60+ | 54,86% | 281 | 60,03% | 308 | |
Wlk. miasta | Wieś | 43,52% | 112 | 42,35% | 109 |
< 50 tys. | 24,56% | 102 | 26,98% | 112 | |
50-100 tys. | 6,80% | 79 | 6,37% | 74 | |
100-200 tys. | 7,26% | 91 | 5,84% | 73 | |
> 200 tys. | 17,86% | 88 | 18,45% | 91 | |
Zawód | Top management | 3,73% | 48 | 6,98% | 90 |
Pracownicy średniego szczebla | 11,91% | 82 | 9,67% | 67 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 13,28% | 66 | 13,52% | 67 | |
Emeryci | 63,33% | 254 | 61,11% | 245 | |
Inni | 7,76% | 24 | 8,72% | 27 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 55,69% | 121 | 53,20% | 116 |
Średnie | 28,79% | 97 | 30,23% | 102 | |
Wyższe | 14,61% | 128 | 15,55% | 136 | |
Inne | 0,91% | 7 | 1,03% | 8 |
Dołącz do dyskusji: Rafał Ziemkiewicz ma więcej widzów niż Jacek Żakowski
a program Antysalon jest nadawany o 10 rano.
ciekawe o której "geniuszu" godzinie więcej widzów ogląda telewizję o 10 czy 20.
pomyśl, pomyśl, pomyśl - to nic nie kosztuje ....