Rafał Nalewajski business unit directorem w indaHash
Rafał Nalewajski rozpoczął pracę w agencji indaHash, na stanowisku business unit directora. Wesprze Klaudię Radoszewską, zarządzając jedną z grup w ramach jej zespołu.
Rafał Nalewajski będzie odpowiedzialny za strategię influencerską marek, obsługę obecnych i nowych klientów w Polsce
Nalewajski jest od dziesięciu lat zwiazany z branża influencer marketingu. Swoja karierę rozpoczął jeszcze w Lifetube, a ostatnio przez pięć lat pracował w agencji VMLY&R. Jako influencer group head odpowiadał, wraz ze swoim zespołem, za całościową obsługę działań influencerskich dla takich klientów, jak m.in.: Samsung, Amazon, Reebok, Intel, HBO i wielu innych. Wcześniej pracował jako manager youtuberki Red Lipstick Monster.
IndaHash od 2016 realizuje kampanie dla międzynarodowych klientów w modelu end-to-end, w których dobór influencerów oraz proces przygotowania i moderacji contentu, raportowania i ewaluacji współpracy z twórcą oparty jest o dane oraz sztuczną inteligencję.
Dołącz do dyskusji: Rafał Nalewajski business unit directorem w indaHash