SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rafał Nalewajski business unit directorem w indaHash

Rafał Nalewajski rozpoczął pracę w agencji indaHash, na stanowisku business unit directora. Wesprze Klaudię Radoszewską, zarządzając jedną z grup w ramach jej zespołu.

Rafał NalewajskiRafał Nalewajski

Rafał Nalewajski będzie odpowiedzialny za strategię influencerską marek, obsługę obecnych i nowych klientów w Polsce

Nalewajski jest od dziesięciu lat zwiazany z branża influencer marketingu. Swoja karierę rozpoczął jeszcze w Lifetube, a ostatnio  przez pięć lat pracował w agencji VMLY&R. Jako influencer group head odpowiadał, wraz ze swoim zespołem, za całościową obsługę działań  influencerskich dla takich klientów, jak m.in.: Samsung, Amazon, Reebok, Intel, HBO i wielu innych. Wcześniej pracował jako manager youtuberki  Red Lipstick Monster.

IndaHash od 2016 realizuje kampanie dla międzynarodowych klientów w modelu end-to-end, w których dobór influencerów oraz proces przygotowania i moderacji contentu, raportowania i ewaluacji współpracy z twórcą oparty jest o dane oraz sztuczną inteligencję.

Dołącz do dyskusji: Rafał Nalewajski business unit directorem w indaHash

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl