Radosne dzieci z zespołem Downa i chorobami w kampanii okularów Muscat
Firma Muscat rozpoczęła kampanię promującą okulary dziecięce Ellis. Bohaterami reklam są dzieci, które mimo różnych przypadłości zdrowotnych są wesołe i pełne energii. Akcja jest realizowana pod hasłem „Widzimy więcej”.
Kampania jest oparta na zdjęciach kilkorga dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Zmagają się one z poważnymi przypadłościami zdrowotnymi: poważnymi chorobami (m.in. nowotworem) oraz zespołem Downa. Ale na zdjęcia są pełne energii, radości i siły, co ma podkreślać, że codzienne trudności nie przysłoniły im dziecięcej beztroski.
Akcja ma zachęcać, żeby w natłoku codziennych obowiązków próbować dostrzegać nie tylko to, co powierzchowne i związane z wyglądem, lecz także dobro i szczęście u różnych ludzi. Podsumowuje to hasło „Widzimy więcej”.
W kampanii promowane są okulary dla dzieci Ellis, które firma Muscat właśnie wprowadza do sprzedaży. Są to pierwsze okulary dziecięce w jej ofercie.
Muscat 50 zł z każdej sprzedanej pary okularów z tej kolekcji przekaże na wsparcie potrzebujących dzieci, które wzięły udział w kampanii (na ich indywidualne konta lub opiekującej się nimi fundacji). Taka akcja potrwa do końca marca.
Zdjęcia do kampanii wykonał fotograf Jakub Stanek, stylizacje przygotowane zostały przez Kas Kryst, a o fryzury i make up zadbała Iza Kućmierowska.
Dołącz do dyskusji: Radosne dzieci z zespołem Downa i chorobami w kampanii okularów Muscat
bardzo delikatnie powiedziane