SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radosne dzieci z zespołem Downa i chorobami w kampanii okularów Muscat

Firma Muscat rozpoczęła kampanię promującą okulary dziecięce Ellis. Bohaterami reklam są dzieci, które mimo różnych przypadłości zdrowotnych są wesołe i pełne energii. Akcja jest realizowana pod hasłem „Widzimy więcej”.

Kampania jest oparta na zdjęciach kilkorga dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Zmagają się one z poważnymi przypadłościami zdrowotnymi: poważnymi chorobami (m.in. nowotworem) oraz zespołem Downa. Ale na zdjęcia są pełne energii, radości i siły, co ma podkreślać, że codzienne trudności nie przysłoniły im dziecięcej beztroski.

Akcja ma zachęcać, żeby w natłoku codziennych obowiązków próbować dostrzegać nie tylko to, co powierzchowne i związane z wyglądem, lecz także dobro i szczęście u różnych ludzi. Podsumowuje to hasło „Widzimy więcej”.

W kampanii promowane są okulary dla dzieci Ellis, które firma Muscat właśnie wprowadza do sprzedaży. Są to pierwsze okulary dziecięce w jej ofercie.

Muscat 50 zł z każdej sprzedanej pary okularów z tej kolekcji przekaże na wsparcie potrzebujących dzieci, które wzięły udział w kampanii (na ich indywidualne konta lub opiekującej się nimi fundacji). Taka akcja potrwa do końca marca.

Zdjęcia do kampanii wykonał fotograf Jakub Stanek, stylizacje przygotowane zostały przez Kas Kryst, a o fryzury i make up zadbała Iza Kućmierowska.

Dołącz do dyskusji: Radosne dzieci z zespołem Downa i chorobami w kampanii okularów Muscat

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ala
wątpliwe etycznie
odpowiedź
User
Karol
Słabe, pomijając etykę, nie sądzę, żeby poprawiło sprzedaż . To tak jakbym ubierał się w ciuchy reklamowane przez osoby upośledzone, sory, ale nie.
odpowiedź
User
x
wątpliwe etycznie

bardzo delikatnie powiedziane
odpowiedź