Radosław Smorga business directorem w 180heartbeats + Jung v Matt
Radosław Smorga dołączył do agencji 180heartbeats + Jung v Matt obejmując nowo utworzone stanowisko business directora. Przeszedł z Walk Creative.
Do zadań Smorgi należy zarządzanie nowym biznesem oraz koordynacja wybranych projektów agencji. W zdobywaniu biznesu będzie wspierał wszystkie kompetencje agencji - strategię, kreację, social media, TECH&LAB, event i PR.
Radosław Smorga pracuje w reklamie od dziesięciu lat. Ostatnio był związany z agencją Walk Creative, ale większość swojej kariery zawodowej spędził w agencji J. Walter Thompson. Zdobył w niej doświadczenie m.in. w zarządzaniu interdyscyplinarnymi zespołami i w realizacji kampanii we wszystkich kanałach komunikacji, odpowiadał za nowy biznes oraz rozwój oferty spółek grupy.
Uczestniczył także w międzynarodowych projektach JWT, współpracując z oddziałami tej sieci na różnych kontynentach.
Pracował dla takich firm i marek, jak m.in. Maspex (Tymbark, Kubuś), CEDC (Żubrówka), PLL LOT, Bahlsen, HBO, Microsoft, E. Wedel.
Dołącz do dyskusji: Radosław Smorga business directorem w 180heartbeats + Jung v Matt