Radiostacja zmienia nazwę na Planeta FM
Z początkiem przyszłego miesiąca znika definitywnie brandRadiostacja. Zastępuje go Planeta FM, która zasięgiem obejmie 18polskich miast. Co zaoferuje słuchaczom?
Zmiana nazwy Radiostacji i stworzenie nowej ponadregionalnejsieci Planeta FM jest konsekwencją zakupu grupy radiowej Ad.Pointprzez Grupę Eurozet i połączenia brandów Radiostacja i Planeta.Dotąd obie stacje były obecne w 16 miastach Polski. Jak podajeEurozet "strategia Grupy przewiduje stworzenie i rozwój nowej,silnej marki dla młodzieży w wieku 15-29, z dużych ośrodkówakademickich i miejskich".
Sieć Planeta FM - 100 proc. Imprezowych Hitów obejmie zasięgiem18 miast: Warszawę, Gdańsk, Gdynię, Olsztyn, Zieloną Górę, Rzeszów,Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, Koszalin, Katowice, Opole,Bielsko-Białą i Kielce, a także, zgodnie z grudniową decyzją KRRiT,Konin i Słupcę.
- To będzie ewolucja, a nie rewolucja. Chcemy zostawić to, conajlepsze z Radiostacji, ale pod marką Planeta FM, przy większymzasięgu tworzyć jeszcze silniejsze, bardziej nowoczesne iinteraktywne medium dla młodych ludzi w największych miastach wcałej Polsce - mówi Mateusz Kirstein, dyrektor programowyRadiostacji-Planety FM.
Wprowadzenie nazwy Planeta FM będzie wsparte kampanią reklamowąobejmującą szkoły i uczelnie w miastach nadawania oraz prasęmłodzieżową.
Media zaplanowała agencja ZenithOptimedia, za kreację odpowiadafirma Mobijoy.
Logo Planeta FM, utrzymane w zielono-pomarańczowej kolorystycecharakterystycznej dla Radiostacji, zostało stworzone przezMamastudio.
Od 1 marca ruszy również nowa strona internetowa planeta.fm.
Dołącz do dyskusji: Radiostacja zmienia nazwę na Planeta FM