'Radiomix nr 1 w Polsce'
Broker FM - dom sprzedaży stacji RMF - wprowadza nową ofertę.
Ofertę „Radiomix nr 1 w Polsce” ma wyróżniać planowanie pod konkretną grupę docelową (koncentruje się na jakości i dopasowaniu), optymalizacja kampanii w zasięgu efektywnym 3+, spojrzenie na kampanię z punktu widzenia zarówno ogólnopolskiego, jak i lokalnego oraz wysoki zasięg kampanii w całej Polsce i każdym województwie (zasięgi 3+ kampanii we wszystkich województwach będą nie mniejsze niż zasięg ogólnopolski RMF FM).
Cena kampanii będzie równa cenie takiej samej kampanii prowadzonej wyłącznie w RMF FM.
Wojna cenowa polskich brokerów radiowych zaczęła się kilka dni temu, gdy Time (dom sprzedaży sieci Eska) zaprzestał przyjmowania zleceń reklamowych dostarczonych przez Broker FM i RRM (Radio Zet), zarzucając obu deprecjonowanie swojej oferty reklamowej.
Podobne informacje:
Dołącz do dyskusji: 'Radiomix nr 1 w Polsce'