Radio Zet przed RMF FM
W listopadzie 2006 roku Radio Zet zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.
Radio Zet zarobiło 38 929 590 zł, czyli o ponad 7,6 mln zł więcej niż w listopadzie 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 36 572 560 zł (milion zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
RMF FM mniejszą dynamikę wzrostu od Radia Zet tłumaczy m.in. ograniczeniem barterów, których w konkurencyjnej stacji jest więcej.
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Pogoda Złote Przeboje Warszawa - wzrost o 77 proc. do 3,4 mln zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w październiku 2006 roku 145 969 233 zł, czyli o ponad 24 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | XI.2006 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: Radio | 145 969 233 zł |
ZET | 38 929 590 zł |
RMF FM | 36 572 560 zł |
PR 3 | 5 241 856 zł |
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa | 3 397 961 zł |
ESKA Warszawa | 3 319 930 zł |
PR 1 | 3 297 569 zł |
ESKA Wrocław | 3 144 248 zł |
ESKA Poznań | 2 626 044 zł |
ESKA Łódź | 2 598 836 zł |
WAWA | 2 469 540 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | XI.2005 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: Radio | 121 045 120 zł |
RMF FM | 35 497 305 zł |
ZET | 31 309 505 zł |
PR 1 | 4 679 600 zł |
PR 3 | 4 298 505 zł |
ESKA Warszawa | 3 727 020 zł |
ESKA Wrocław | 2 752 844 zł |
ESKA Łódź | 2 315 469 zł |
ESKA Poznań | 2 131 445 zł |
HIT FM (ESKA Trójmiasto) | 2 041 376 zł |
WAWA | 1 960 129 zł |
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Dołącz do dyskusji: Radio Zet przed RMF FM