Radio Zet najsilniejszą marką medialną w Polsce
"Businessman Magazine" opublikował ranking polskich marek. Pierwsze miejsce zajął Wedel, ale w czołówce znalazły się aż trzy marki medialne: Radio Zet, TVN i "Gazeta Wyborcza"
Radio Zet znalazło się w trójce najsilniejszych polskich marek w rankingu Polska Marka Roku, przeprowadzonym przez branżowy miesięcznik "Businessman Magazine". W rankingu Radio Zet zostało sklasyfikowane najwyżej ze wszystkich marek medialnych w Polsce. Ranking Polska Marka Roku jest opublikowany w najnowszym, czerwcowym numerze "Businessman Magazine".
"Jest to sukces tym większy, że w rankingu brane były pod uwagę marki, które istnieją na polskim rynku od kilkudziesięciu lat i miały odpowiednio większe możliwości zaistnienia w świadomości odbiorców i konsumentów. Radio Zet buduje siłę swojej marki na rynku ogólnopolskim od 8 lat. Trudno nie docenić faktu, że przez ten czas udało się nam znaleźć w pierwszej trójce najpopularniejszych i najatrakcyjniejszych marek w Polsce" - mówi Robert Kozyra, prezes Radia Zet.
W rankingu Polska Marka Roku Radio Zet zostało uznane za trzecią najsilniejszą markę w Polsce - po Wedlu i Winiarach. W pierwszej dziesiątce najatrakcyjniejszych polskich brandów znalazły się jeszcze dwie marki medialne: TVN (4 miejsce) i "Gazeta Wyborcza" (8 miejsce).
Polska Marka Roku to pierwszy na polskim rynku ranking siły marek, który został ustalony na reprezentatywnej grupie respondentów przy pomocy wiarygodnych i obiektywnych narzędzi badawczych. Kolejność pierwszej dziesiątki rankingu została wyłoniona przy użyciu oprogramowania Brand Power - przez wyspecjalizowaną w analizach strategicznych marek firmę Stratosfera.
Pierwsza dziesiątka rankingu "Polska marka roku":
1. Wedel
2. Winiary
3. Radio Zet
4. TVN
5. Żywiec
6. Łaciate
7. Tyskie
8. "Gazeta Wyborcza"
9. Frugo
10. Era
Dołącz do dyskusji: Radio Zet najsilniejszą marką medialną w Polsce