„Radio Plus - Przeboje z nutą nostalgii” - Radio Plus z nowym linerem, kampanią i konkursem
Radio Plus 1 kwietnia br. wprowadza nowy liner „Radio Plus - Przeboje z nutą nostalgii”. Stacja rusza też z kampanią wizerunkową i zabawą antenową z nagrodami.
Dotychczasowy liner rozgłośni brzmiał „Moc przebojów. Moc zabawy”. - Nowy slogan idealnie oddaje format muzyczny Radia Plus - mówi nam Róża Adamcio, PR manager w Grupie ZPR Media. Stacja nadaje bez zmian muzykę w formacie classic hits.
Pod hasłem „Radio Plus - Przeboje z nutą nostalgii” rozgłośnia rozpoczęła kampanię wizerunkową. Realizowana ona będzie na outdoorze w wybranych miastach, w których dostępne jest Radio Plus, m.in. w Krakowie, Gdańsku, Bydgoszczy, Łodzi, Olsztynie, Zielonej Górze, Głogowie i Gnieźnie. Działania potrwają do końca kwietnia br. Kreacją przygotował nadawca, a media zaplanował Starcom.
Kampanii towarzyszy akcja antenowa „Krzyżówka z Radiem Plus”. Konkurs potrwa od 11 do 29 kwietnia br. Codziennie na radioplus.pl publikowana będzie inna krzyżówka. Zadanie konkursowe polega na rozwiązaniu krzyżówki, odgadnięciu hasła i podaniu skojarzenia związanego z hasłem, które należy wysłać poprzez odpowiedni formularz na radioplus.pl lub przez SMS. Każdego dnia między godz. 7.00 a 16.00 wybierani będą zwycięzcy zabawy, nagradzani w wejściach na żywo sprzętem RTV AGD.
Ponadto do wybranych ponad 80 tys. skrzynek pocztowych dystrybuowane będą gadżety akcji - magnesy na lodówkę z kompletem krzyżówek Radia Plus, zachęcające do wzięcia udziału w zabawie.
Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia Plus w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. wyniósł 1,9 proc.
Dołącz do dyskusji: „Radio Plus - Przeboje z nutą nostalgii” - Radio Plus z nowym linerem, kampanią i konkursem