Radio Eska najpopularniejsze, Radio ZET, RMF FM i Radio EMI najbardziej angażują (TOP20 stacji radiowych na Facebooku)
Zdecydowanie najpopularniejszą z polskich rozgłośni radiowych na Facebooku jest Radio Eska, natomiast w zeszłym miesiącu najwięcej aktywnych użytkowników było na fanpage’ach Radia ZET i RMF FM, a najwyższy wskaźnik zaangażowania osiągnęło internetowe Radio EMI.
Na koniec lipca br. facebookowy profil Radia Eska miał 2,03 mln użytkowników, o ponad dwa razy więcej niż fanpage’e RMF FM (861,1 tys.) i Radia ZET (825,8 tys.) i trzy razy więcej niż profil RMF Maxxx (673,7 tys.) - pokazują dane z platformy Sotrender.
Po ponad 300 tys. użytkowników mają fanpage’e Eski Rock, RMF24.pl (serwisu informacyjnego Grupy RMF), Antyradia i Trójki, a po ponad 200 tys. - Radia Złote Przeboje i VOX FM.
Zdecydowanie największy wzrost procentowy liczby fanów na Facebooku osiągnęło internetowe Radio EMI (8 proc.), natomiast minimalne spadki zanotowały RMF Maxxx (o 0,1 proc.) i Chillizet (o 0,3 proc.).
Na fanpage’u Radia EMI wskaźnik zaangażowania wyniósł w zeszłym miesiącu 87,2 tys., o 21 proc. więcej niż w czerwcu. Na profilu Radia ZET ten wskaźnik wzrósł o 58 proc. do 78,3 tys., a na profilu RMF FM - zmalał o 17 proc. do 50,1 tys.
Spadki pod tym względem zanotowały też fanpage’e Radia Eska (o 1 proc.), RMF Maxxx (o 14 proc.), Radia Gdańsk (o 2 proc.), Radia Kraków (o 24 proc.), Radia Wawa (o 3 proc.) i Chillizet (o 8 proc.).
Za to profil Polskiego Radia zyskał aż 251 proc., a TOK FM - 37 proc.
Na fanpage’u Radia ZET w lipcu różne aktywności wykonało 136,4 tys. internautów (o 14 proc. więcej niż miesiąc wcześniej), a na profilu RMF FM - 120,9 tys. (19 proc. mniej niż w czerwcu). Na profilu Eski Rock aktywnych było o jedną czwartą więcej użytkowników niż miesiąc wcześniej, a na profilu RMF Maxxx - o połowę mniej.
W przypadku fanpage’a Radia ZET wskaźnik interaktywności wyniósł 2,1 mln, a dla profilu Radia EMI - 1,42 mln
Dołącz do dyskusji: Radio Eska najpopularniejsze, Radio ZET, RMF FM i Radio EMI najbardziej angażują (TOP20 stacji radiowych na Facebooku)
Negatywne zaangażowanie nie jest powodem do chwały. Raczej do wstydu, że internauci mają negatywne zdanie o tym co się dzieje na antenie i w internecie. Ale liczby tego nie pokażą.
Panie dziennikarzu! Warto było dodać mimo wszystko komentarz do podanych wartości.