SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko dobra muzyka” w Radiu Złote Przeboje. W kampanii reklamowej Kombii, De Mono i Patrycja Markowska

Wystartowała nowa kampania Radia Złote Przeboje pod hasłem „Tylko dobra muzyka”. Do udziału zaproszono gwiazdy: Patrycję Markowską oraz zespoły Kombii i De Mono.

Kampanię pod hasłem „Tylko dobra muzyka” można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski (AMS) oraz w internecie (Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook, YouTube oraz sieci reklamowe).

Projekt nowych działań promocyjnych stacji, które potrwają do końca kwietnia br., powstał w ramach współpracy Radia Złote Przeboje z reprezentującą artystów agencją J&J Musicart.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dział promocji Grupy Radiowej Agory wspólnie z domem mediowym Spark Foundry (Publicis Groupe). Natomiast agencja digitalowa Artegence opracowała koncept kreatywny oraz projekty OOH i digital – reklamy display, screeningi, media społecznościowe oraz dedykowaną kampanii stronę internetową z wideo wywiadami i sekcją konkursową. Autorem sesji fotograficznej zrealizowanej w studio fotograficznym Agencji Gazeta jest Albert Zawada.

Wideo wywiady i konkurs antenowy

Radio Złote Przeboje w ramach kampanii przygotowało także krótkie wywiady wideo z artystami: Patrycją Markowską oraz muzykami z Kombii i De Mono. Gwiazdy odpowiadają na pytania tytułami swoich piosenek. Nagrania pod hasłem „To tu odpowiadają Ci przeboje” można zobaczyć na specjalnej stronie: audycje.zloteprzeboje.tuba.pl/tylko_dobra_muzyka. Za koncept tych materiałów odpowiadała agencja Artegence, a za realizację dom produkcyjny Timecode.

Akcję wspiera również konkurs antenowy „Łowcy przebojów w Radiu Złote Przeboje”. Grzegorz Skawiński z Kombii, Andrzej Krzywy z De Mono oraz Patrycja Markowska nucą utwory z lat 80., 90. i dwutysięcznych, znane z anteny Radia Złote Przeboje. Natomiast uczestnicy konkursu muszą podać tytuł utworu. Dla zwycięzców przewidziano nagrody pieniężne.

Dodatkowo artyści będą gośćmi audycji Marzeny Rogalskiej „Rogalska od kuchni”, nadawanej w niedziele między 14 a 16.

Radio Złote Przeboje to sieć 24 lokalnych stacji należących do Grupy Radiowej Agory, które nadają m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej.

Udział Radia Złote Przeboje pod względem słuchania w okresie od grudnia 2018 roku do lutego 2019 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 3,1 proc. (co stanowi wzrost o 0,5 pkt. proc).

Dołącz do dyskusji: „Tylko dobra muzyka” w Radiu Złote Przeboje. W kampanii reklamowej Kombii, De Mono i Patrycja Markowska

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szkoda
Tylko dobra muzyka w radiu Złote Przeboje, dobra muzyka i wszystko gra w Meloradio, ale to tylko w RMF FM jest ta najlepsza.
0 0
odpowiedź
User
asdf kocham RMF FM
RMF FM, RMF FM, RMF FM. Czy wspomniałem o RMF FM?
...mi się wszystko z RMF kojarzy. Nawet kampanie i wzrosty u konkurencji ;)
0 0
odpowiedź
User
Spec
Nie wydaje wam sie, ze to juz nie sa czasu, ze wystarczy powiedziec: piwo x jest dobre, bo jest dobre?
0 0
odpowiedź