Radek Tyszko szefem grupy e-commerce w IAB Polska
Radek Tyszko z RTB House został nowych szefem grupy roboczej e-commerce, działającej przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Jak zapowiada Radek Tyszko, już na etapie definiowania celów na 2014 rok, grupa będzie wspierać się informacjami, jakie otrzyma od przedstawicieli polskiego rynku e-commerce.
- Chcemy, by przyjęte cele uwzględniały realnie istniejące potrzeby i bolączki naszej branży. Dlatego właśnie do określenia problemów oraz wypracowania rozwiązań sprzyjających rozwojowi polskiego e-commerce zaprosimy sklepy reprezentujące poszczególne segmenty, a także przedstawiciele m.in. serwisów zakupów grupowych, agregatorów ofert oraz firm związanych z usługami turystycznymi. W ten sposób będziemy kontynuować budowę wiarygodności IAB Polska, jako organizacji rozumiejącej i wspierającej branżę - podsumowuje Tyszko.
Tyszko z branżą e-commerce związany jest od 2006 roku. Obecnie pełni funkcję dyrektora sprzedaży w agencji technologicznej RTB House, gdzie odpowiada za wdrożenie na rynek nowatorskiego rozwiązania dla producentów – TANDEM Effect. Wcześniej zarządzał obszarem e-commerce w serwisach Skąpiec.pl oraz Ceneo.pl. Był również członkiem Rady Nadzorczej w IPO S.A.
W skład grupy roboczej e-commerce przy IAB Polska wchodzą: okazje.info, WP.PL, BDSklep, Interia.pl, Goldbach Audience, Agora, Onet, Polskapresse, Hypermediaisobar, Cube Group, OMG Group, Tradedoubler, Adpilot, Project One, Fast White Cat, MEC Global.
Dołącz do dyskusji: Radek Tyszko szefem grupy e-commerce w IAB Polska