„Rachunki na minus, portfel na plus” reklamują Energię dla Firm
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek ofertę Energia dla Firm. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Rachunki na minus, portfel na plus”, odpowiadają firmy San Markos i Sales and More.
Komunikacja marketingowa Energii dla Firm, nowego dostawcy energii elektrycznej dla odbiorców indywidualnych i korporacyjnych, opiera się na podkreślaniu oszczędności, jakie daje korzystanie z oferty tej firmy.
Hasło główne reklam brzmi: „Rachunki na minus, portfel na plus”.
Działania są prowadzone w internecie i oprócz reklam obejmują uruchomiony właśnie serwis energiadlafirm.pl. Akcja potrwa około dwóch miesięcy.
W przyszłości planowane są działania reklamowe w innych mediach i BTL-u.
Za kompleksową obsługę strategiczno-koncepcyjną kampanii odpowiada agencja San Markos, która też przygotowała i uruchomiła stronę energiadlafirm.pl. San Markos w ramach wygranego przetargu będzie obsługiwać w tym zakresie Energię dla Firm do końca przyszłego roku.
Media na potrzeby bieżącej kampanii zaplanowała i kupiła agencja Sales and More.
Dołącz do dyskusji: „Rachunki na minus, portfel na plus” reklamują Energię dla Firm