SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rąbnij Flaczki z drwalem Stefanem” w kampanii Agrovity

Na outdoorze, w internecie i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa dań gotowych marki Agrovita (produkowanych przez firmę Arteta). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rąbnij Flaczki i rusz w miasto z drwalem Stefanem”, przygotowała i realizuje agencja Peppermint.

Kampania jest oparta na postaci prostolinijnego drwala Stefana, który podróżuje po polskich miastach i obśmiewa hipsterskie absurdy wielkomiejskiego życia. Jego podróż można obserwować na stronie jeszgdziechcesz.pl.

Akcja wprowadza nową komunikację dań gotowych Agrovita, wyrażaną w haśle „Jesz gdzie chcesz”. - Kampania skierowana jest głównie do mężczyzn w wieku 18-30 lat, mieszkańców większych miast, studentów i młodych ludzi, którzy w pośpiechu codziennego życia nie mają czasu na przygotowanie sycącego  i smacznego posiłku - opisuje Bartosz Ponikło, dyrektor ds. marketingu w firmie Arteta.

Działania oprócz internetu (reklamy displayowe) obejmują outdoor (billboardy, citylighty, nośniki w metrze warszawskim) oraz punkty sprzedaży.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Peppermint.

Dołącz do dyskusji: „Rąbnij Flaczki z drwalem Stefanem” w kampanii Agrovity

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl