„Rąbnij Flaczki z drwalem Stefanem” w kampanii Agrovity
Na outdoorze, w internecie i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa dań gotowych marki Agrovita (produkowanych przez firmę Arteta). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rąbnij Flaczki i rusz w miasto z drwalem Stefanem”, przygotowała i realizuje agencja Peppermint.
Kampania jest oparta na postaci prostolinijnego drwala Stefana, który podróżuje po polskich miastach i obśmiewa hipsterskie absurdy wielkomiejskiego życia. Jego podróż można obserwować na stronie jeszgdziechcesz.pl.
Akcja wprowadza nową komunikację dań gotowych Agrovita, wyrażaną w haśle „Jesz gdzie chcesz”. - Kampania skierowana jest głównie do mężczyzn w wieku 18-30 lat, mieszkańców większych miast, studentów i młodych ludzi, którzy w pośpiechu codziennego życia nie mają czasu na przygotowanie sycącego i smacznego posiłku - opisuje Bartosz Ponikło, dyrektor ds. marketingu w firmie Arteta.
Działania oprócz internetu (reklamy displayowe) obejmują outdoor (billboardy, citylighty, nośniki w metrze warszawskim) oraz punkty sprzedaży.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Peppermint.
Dołącz do dyskusji: „Rąbnij Flaczki z drwalem Stefanem” w kampanii Agrovity