PZU w nowej kampanii na temat bezpieczeństwa drogowego „Z życia też zrezygnujesz?!”
Ruszyła nowa kampania PZU „Z życia też zrezygnujesz?!” , w której ubezpieczyciel radzi kierowcom, by zrezygnowali z korzystania z telefonów w trakcie jazdy.
Hasło kampanii „Z życia też zrezygnujesz?!” odwołuje się do badań, z których wynika, jak trudno jest się nam rozstać z telefonem. Prawie dwie trzecie internautów wolałoby zrezygnować z oglądania telewizji niż z korzystania z telefonu, niewiele mniej łatwiej niż z telefonu zrezygnowałoby z picia kawy, a połowa - nawet ze swojego zwierzaka.
Korzystanie z telefonów przyczyną wypadków drogowych
Według Instytutu Transportu Samochodowego korzystanie przez kierowców z telefonów w czasie jazdy to przyczyna nawet co czwartego wypadku w Polsce.
– Okres przed Wszystkimi Świętymi to najlepszy moment, by jeszcze raz przypomnieć kierowcom, jakim zagrożeniem dla nich, ich pasażerów i pieszych jest rozmawianie w trakcie jazdy przez telefon czy tym bardziej wysyłanie SMS-ów. W zeszłym roku w okresie Wszystkich Świętych, gdy Polacy masowo wyjeżdżają odwiedzać groby bliskich, zginęło na drogach aż 50 osób. Chcielibyśmy, aby w tym roku było na drogach bezpieczniej - mówi członek zarządu PZU Życie Dorota Macieja.
Na potrzeby akcji przygotowano cykl grafik z danymi statystycznymi na temat przyzwyczajeń kierowców korzystających z telefonów w czasie jazdy.
Dołącz do dyskusji: PZU w nowej kampanii na temat bezpieczeństwa drogowego „Z życia też zrezygnujesz?!”