„Pytanie na śniadanie” skrócone o 45 minut. „W trosce o naszych Gości i Załogę”
Od środy 25 marca „Pytanie na śniadanie” w TVP2 zaczyna się o godz. 8:00, a nie jak poprzednio o 7:15. Jest to związane z epidemią koronawirusa.
„Pytanie na śniadanie” bez zmian trwa do godz. 11:00, a zaraz potem emitowane jest „Pytanie na śniadanie Extra” trwające od poniedziałku do soboty do godz. 11:30, a w niedziele do godz. 12:00. Program został wydłużony o 30 minut z początkiem marca, w odpowiedzi na przesunięcie o pół godziny później konkurencyjnego „Dzień dobry TVN”.
Wydania „Pytania na śniadanie” zaczynające się o godz. 8:00, a nie 7:15, zostały wpisane do ramówki TVP2 na razie do końca przyszłego tygodnia.
- W trosce o naszych Gości i Załogę Pnś skracamy program - zapowiedziano na facebookowym fanpage'u programu.
Kochani jutro śpimy dłużej. Pobudka dopiero o 8.00. W trosce o naszych Gości i Załogę Pnś skracamy program. Będziemy na...
Opublikowany przez Pytanie na śniadanie Wtorek, 24 marca 2020
„Dzień dobry TVN” zaczyna się niezmiennie o 8:00 i trwa do 11:30. Od początku marca do prowadzących program dołączyli Damian Michałowski i Paulina Krupińska, natomiast od 14 marca w związku z epidemią koronawirusa w TVN codziennie w godz. 6-8 emitowane jest pasmo „Wstajesz i wiesz” z TVN24.
Stacje rezygnują z programów rozrywkowych
Pasma śniadaniowe to jedne z nielicznych programów na żywo spoza kategorii informacji i publicystyki, które pozostały w ramówkach głównych nadawców mimo epidemii koronawirusa. TVN w tym tygodniu przestanie emitować nowe odcinki seriali „Kod genetyczny”, „Chyłka - kasacja” i „Ukryta prawda” oraz programów „Kuba Wojewódzki”, „Co za tydzień”, „Kuchenne rewolucje”, „Superwizjer” i „Milionerzy”, a na antenę stacji z TVN7 zostanie przeniesiony „Ślub od pierwszego wejrzenia.
Telewizja Polska zawiesiła nagrywanie nowych odcinków „Dance dance dance” i „Star Voice. Gwiazdy mają głos”, Polsat wstrzymał realizację programów „The Four. Bitwa o sławę”, „Twoja twarz brzmi znajomo” i „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”.
Według danych Nielsen Audience Measurement od 2 do 12 marca br. średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wynosiła 446 tys. osób przy 9,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, natomiast „Dzień dobry TVN” gromadził w tym okresie przeciętnie 431,1 tys. widzów.
Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” skrócone o 45 minut. „W trosce o naszych Gości i Załogę”